آخرین پایگاه کانکسی اورژانس جاده ای استان مرکزی جای خود را به ساختمان داد

۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۸ کد : ۱۷۷۸۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۷۱
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با کمک های شایسته مدیرعامل کارخانه رنگ سازی روناس و تمامی مسئولین پایگاه ساختمانی روناس  که مزین شده به نام شهدای نمک کوه است به بهره برداری می رسد.
آخرین پایگاه کانکسی اورژانس جاده ای استان مرکزی جای خود را به ساختمان داد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر پریا بهرامی، در افتتاح ساختمان پایگاه خیرساز اورژانس جاده ای روناس بیان کرد: با مساعدت ها و کمک های شایان مهندس فضل الله حسینی مدیرعامل کارخانه رنگ سازی روناس و به همراه تیم توانمند ایشان و تمامی مسئولین در پیش بردن فرایندهای اداری، امروز پایگاه جاده‌ای روناس که مزین شده به نام شهدای نمک کوه است به بهره برداری می رسد.

وی تاکید کرد: در گذشته این پایگاه به صورت کانکس بود که متاسفانه استانداردهای لازم را دارا نبود، اما خدا را شاکریم که امروز ساختمان این پایگاه به بهره برداری می رسد، امیدواریم پایگاه کانکسی پل فرنگی نیز هر چه زودتر به ساختمان تبدیل شود.

وی افزود: با قلم و دانش بروز خانم مهندس حسینی فرزند گرامی مهندس حسینی، مدل نقشه ارائه شد و سپس پروپوزال این کار به سازمان اورژانس کشور داده و این نقشه به عنوان یک نمونه الگو، مصوب شد.

دکتر بهرامی ضمن اشاره به اینکه این محور جاده ای یکی از نقاط پرتردد استان است، گفت: متاسفانه آمار تصادفات بسیار بالایی در این محدوده هر سال گزارش می‌شود و این پایگاه قدیمی یکی از شناسایی سازمان اورژانس استان مرکزی بوده است که با همت خیرین و کمک های ویژه مهندس حسینی  پایگاهی به روز به بهره‌برداری رسید.

وی تاکید کرد: این پایگاه مساحتی بالغ بر ۱۴۱ مترمربع دارد و سه قسمت مجزا از جمله پارکینگی که جای دو آمبولانس داشته و اتاق معاینه برای مراجعه حضوری بیماران عبوری خصوصاً در مناطق جاده ای بسیار ارزشمند بوده و همچنین یک اتاق کار مجزا برای پرسنل این پایگاه دارد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس نقشه مصوب شده در حال حاضر ده پایگاه در استان مرکزی در حال ساخت است.

وی افزود: خداوند متعال را سپاسگزاریم که با بهره‌برداری از این پایگاه به عنوان یک پایگاه نمونه می توانیم این الگو را در اختیار تمامی خیرین عزیز که در این راه گام بر می‌دارند، قرار دهیم که بتوان پایگاه‌های اورژانس را بر اساس این الگو به بهره‌برداری رساند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان از حمایت های بیشمار مهندس فضل الله حسینی و تیم همراه ایشان و تمامی مسئولین استانی که با کمک های پر مهر خود گامی موثر در ارتقاء اورژانس پیش بیمارستانی و ساخت و به روز نمودن پایگاه‌های اورژانس داشتند، تقدیر و تشکر کرد.


( ۲ )

نظر شما :