بیماری کرونا در دلیجان تقریبا کنترل شده است

۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۰ کد : ۱۷۷۹۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۱۱
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان گفت: کرونا در این شهرستان تا حد زیادی مدیریت شده و تحت کنترل است.
بیماری کرونا در دلیجان تقریبا کنترل شده است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر عبدالرحیم فردوسی بیان کرد: با اقدامات انجام شده و واکسیناسیون کرونا وضعیت بیماری کرونا در شهرستان دلیجان تا حد زیادی کنترل شده است.

وی با اشاره به اینکه با این وجود همچنان بستری بیمار در سنین بالا و فوتی سالمندان وجود دارد از واکسیناسیون ۶۵ درصد افراد بالای ۷۰ سال علیه کرونا در این شهرستان خبر داد.

وی تاکید کرد: واکسیناسیون سنین بالای ۷۰ سال در حال انجام است، اما تنها ۶۵ درصد این گروه سالمندان مراجعه کردند و از سالمندان به ویژه سالمندان سنین بالا می‌خواهیم برای انجام واکسیناسیون مراجعه کنند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان گفت: وضعیت این شهرستان همچنان نارنجی است که امیدواریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بتوانیم بار بیماری را در شهرستان کم کنیم و به وضعیت نزدیک به عادی برگردیم.

دکتر فردوسی خاطرنشان کرد: طبق جدول رنگ بندی کرونایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورخ ۸ خرداد ۱۴۰۰، شهرستان دلیجان در وضعیت نارنجی قرار گرفته اما به دلیل شکننده بودن آن هر لحظه ممکن است با کوچکترین غفلت، دچار تغییر شود، به همین دلیل از کلیه همشهریان عزیز درخواست داریم پروتکل های بهداشتی را با جدیت روزهای نخست رعایت کنند.


( ۱ )

نظر شما :