وضعیت های شکننده زرد و نارنجی در استان مرکزی

۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۲ کد : ۱۷۸۰۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۷۱
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: وضعیت های زرد و نارنجی شهرستان های استان مرکزی در حال نوسان بوده و پایدار نیستند.
وضعیت های شکننده زرد و نارنجی در استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان، با اشاره به آخرین وضعیت رنگ بندی شهرستان‌های استان مرکزی در زمینه شیوع کرونا، اظهار داشت: آخرین رنگ بندی شهرها از سوی وزارت بهداشت از امروز تا یک هفته آینده مشخص شده است.
وی با بیان اینکه بر این اساس در حال حاضر ۵ شهرستان استان مرکزی در وضعیت زرد و ۷ شهرستان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند، ابراز داشت: هنوز هیچ شهرستانی در استان در وضعیت آبی کرونا قرار نگرفته است و وضعیت های نارنجی و زرد شهرستان ها نیز پایدار نبوده و در حال نوسان و تغییر هستند.
وی ادامه داد: شهرستان های اراک، خمین، دلیجان، زرندیه، ساوه، فراهان و شازند در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفته اند.
متولی سلامت استان مرکزی در خصوص اسامی شهرستان‌های استان با وضعیت زرد کرونا، نیز تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان‌های تفرش، آشتیان، خنداب، کمیجان و محلات در وضعیت زرد کرونا ثبت شده اند.
دکتر جمالیان هشدار داد: با توجه به قرار گرفتن در نیمه خردادماه و تعطیلات چند روزه نگرانی ما این است که با از سر گرفتن مسافرت ها و مراسم های گوناگون، وضعیت شهرستان های استان که تاکنون زرد بوده به نارنجی و یا قرمز تبدیل شوند.
وی تاکید کرد: بحران کرونا برای همگان سخت است، اما برای پشت سرگذاشتن این بحران تلاش تمامی آحاد جامعه نیاز است تا بتوانیم این اپیدمی را با کمترین عوارض به پایان برسانیم.


( ۴ )

نظر شما :