پیام تسلیت رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و فرا رسیدن یوم الله ۱۵ خرداد

۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۴ کد : ۱۷۸۰۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۹۰
دکتر سید محمد جمالیان، در پیامی فرارسیدن سالروز رحلت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.
پیام تسلیت رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و فرا رسیدن یوم الله ۱۵ خرداد

به گزارش وب دا مرکزی، در متن این پیام آمده است.

بسمه تعالی
چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، روزی است که ملت بزرگ ایران و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود و سوگ جانگداز رهبر حکیم و مقتدای خویش در غمی نشستند که این ماتم تمامی ندارد.
بی تردید، خرداد؛ ماه اندوه، حسرت و تنگدلی است...
اندوه برای رثای والا مردی خدا جوی که در سایه تدبیرش، هستی پنهان خویش را باز یافتیم.
و دلتنگی برای مرد حماسه و ایثار؛ مردی که ستایش تمامی نسل های اعصار و قرون را در پیشگاه خویش برانگیخته و طلوع مکتب جهاد و آزاد مردی را در اذهان مردمان سراسر گیتی مصور نموده است.
و حسرت برای فقدان حضور متعالی پاک مردی که شجره ایمان و رادمردی را سیراب نموده و سرو خمیده میهن گلگون را استحکامی پایدار بخشید.
اما خرداد تنها یک ماه نیست، بلکه یک تاریخ است. تاریخی به بلندای شکوهمند البرز کوه که برای همیشه باید در خاطرها جاودانه نگهداشته شود.
در این میان پانزدهم خرداد، نقطه عطفی است برای قیاس جانبازی و از خود گذشتگی انسان هایی که به مبدائیت اسلام و پیشوایی روحانیت در راه اعتلای آماج و آرمان های ربانی گام راسخ برداشتند و گویای ققنوسی وارسته بودند که از خاکستر ظلم و جور برخاسته است.
پانزدهم خرداد، روز قیام گلگون مردم جان برکفی است که اسطوره قدرت ستمشاهی را در هم شکسته و با خون خود نهال نظام جمهوری اسلامی را پروراندند.
اینجانب ضمن تسلیت فرا رسیدن ۱۴ خردادماه، سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی(ره)، و شهادت یاران با وفایش در قیام خونین ۱۵ خرداد به اساتید، پرسنل دانشجویان و تمامی همکاران و مدافعان سلامت در دانشگاه علوم پزشکی اراک و مردم شهید پرور و ولایت مدار استان مرکزی، امید آن دارم که سایه عنایات حضرت حق (عج) در راه حراست از آرمان های متعالی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، پاسداری از خون پاک شهدای اسلام و انقلاب و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مسیر توسعه، بالندگی و سرافرازی ایران عزیز اسلامی پیروز باشیم، تا بتوانیم کشوری داشته باشیم آباد و آزاد تا توطعه های دشمنان هیچ زمانی نتواند کارساز باشد.

دکتر سید محمد جمالیان
رییس علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اراک
۱۴ خرداد ۱۴۰۰


نظر شما :