معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اراک خبر داد:

کسب عنوان نخست تیم دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک در همایش و فن بازار ملی سلامت

۲۶ آبان ۱۳۹۷ | ۱۵:۲۹ کد : ۱۷۸۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۲۰۸
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: همایش و فن بازار ملی سلامت به همت دبیرخانه دائمی فن بازار ملی سلامت و دانشگاه علوم پزشکی تهران، با شعار "دانشگاه فناور، محور تولید داخل" برای چهارمین سال متوالی در ۲۰ و ۲۱ آبان‌ماه سال جاری مصادف با روز فناوری سلامت برگزار شد.
کسب عنوان نخست تیم دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک در همایش و فن بازار ملی سلامت

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، دکتر محمد ارجمندزادگان افزود: «پنل‌های تخصصی»، «فن بازار»، «فراخوان ایده‌های محصول‌محور»، «مسابقه دانشجویی» و «سفیران فناوری» پنج بخش مختلف این همایش و فن بازار بود.

وی اظهار داشت: چهارمین همایش و فن بازار ملی سلامت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران و با مشارکت 21 تیم دانشجویی برگزار گردید که در نهایت تیم دانشگاه علوم پزشکی اراک که برای اولین بار در بخش مسابقه دانشجویی شرکت می کرد، موفق به کسب عنوان رتبه اول این مسابقات شد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: برگزاری همایش و فن‌بازار سلامت، تلاشی در راستای اغنای روحیه جستجوگری جامعه علمی دانشگاهی برای کسب معلومات و اطلاع از یافته‌های جدید در عرصه علم و آشنایی با کاربرد آن‌ها در عرصه عمل یعنی صنعت است که به انتقال تجربیات، برقراری ارتباط مستقیم و رودررو پژوهشگران و صنعتگران و ایجاد بستری مناسب برای فعالیت‌های گروهی آن دو است؛ در این بین فن بازار مرجع قابل‌ اعتمادی برای انتقال اطلاعات میان متقاضیان و عرضه‌کنندگان، میان کارآفرینان و سرمایه‌گذاران محسوب می‌شود.

دکتر ارجمندزادگان در پایان گفت: فن بازار ملی سلامت به طور اختصاصی به مشاوره و اطلاع‌رسانی صحیح در حوزه‌های فناوری سلامت می‌پردازد و در نقش یک استراتژی نوین در زمینه توسعه و انتقال فناوری زیستی در کشور فعالیت می‌کند.

کلید واژه ها: چهارمین همایش و فن بازار ملی سلامت معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر محمد ارجمندزادگان


( ۱ )

نظر شما :