انتصاب مدیر اجرایی پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک

۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۷:۴۳ کد : ۱۷۸۵۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۷۳۳
طی حکمی از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، مدیر اجرایی پروژه در حال ساخت مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر(عج) منصوب گردید.
انتصاب مدیر اجرایی پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان طی حکمی عبدالصمد صمدی را به عنوان مدیر اجرایی پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک انتخاب کرد.

در این حکم آمده است:

بسمه تعالی

احتراما با استناد به بند 9 مصوبه هیات رئیسه مورخ 10/3/1400 و نظر به تعهد، شایستگی، توانمندی و تجربیات جنابعالی از تاریخ صدور این حکم بعنوان مشاور اینجانب و مدیر اجرایی پروژه در حال ساخت مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر(عج) منصوب می گردید؛ امید است با اتکال به الطاف الهی و بهره گیری از نظام های مدیریت اطلاعات، در کنترل پروژه، به روز رسانی، بازدیدهای نظارت از پروژه مهم (استانی – ملی)، ارزیابی چگونگی پیشرفت پروژه و بررسی علل تاخیر و یا توقف احتمالی آن با ارائه گزارش های مستند و تحلیلی و پیشنهادهای لازم در جهت رفع مشکلات و موانع اقدام فرمائید.

لازم است با اهتمام جدی و با برقراری تعامل مناسب با سایر دستگاه های ذیربط و همچنین معاونت های ستادی و سایر واحدهای تابعه در اجرا بر طبق وظایف نظارتی محوله همکاری لازم بوجود آید؛ انشاالله با زمان بندی مشخص شده شاهد بهره برداری از بزرگترین مرکز آموزشی درمانی استان برای مردم شریف استان و هموطنان عزیز خود باشیم.


( ۱۸ )

نظر شما :