۹۰ درصد افراد بالای ۸۰ سال و ۷۵ درصد از افراد بالای ۷۰ سال شازندی واکسینه شدند

۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۴ کد : ۱۷۸۵۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۱۴
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شازند گفت: بیش از ۹۰ درصد سالمندان بالای ۸۰ سال و ۷۵ درصد از افراد بالای ۷۰ سال شهرستان شازند تاکنون علیه ویروس کرونا ایمن‌سازی  شدند.
۹۰ درصد افراد بالای ۸۰ سال و ۷۵ درصد از افراد بالای ۷۰ سال شازندی واکسینه شدند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر مرتضی واعظ بیان کرد: ۲۵درصد از افراد بالای ۶۵ سال این شهرستان نیز تاکنون واکسن کرونا را دریافت کردند که طرح واکسیناسیون این گروه‌ هدف علیه بیماری کووید ۱۹ تداوم دارد و به محض دریافت سهمیه جدید واکسن، عملیات واکسیناسیون با شتاب بیشتر ادامه می‌یابد و انتظار است مردم در این طرح با نظم و تعهد مشارکت کنند.

وی افزود: بیش از ۱۰ هزار دوز واکسن کرونا تاکنون برای سالمندان و گروه‌های هدف سنی تعیین شده در این شهرستان تزریق شده است.

وی تاکید کرد: تاکنون یک هزار و ۳۵ نفر از کادر بهداشت و درمان و همچنین بیماران صعب‌العلاج این شهرستان واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

دکتر واعظ ادامه داد: در تمام مراکز درمانی شهر و روستا و همچنین در پایگاه‌های سلامت شهرهای شازند، مهاجران، آستانه و هندودر، واکسیناسیون گروه‌های هدف انجام می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: این شهرستان در وضعیت نارنجی بیماری قرار دارد و انتظار می‌رود شهروندان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی پایبند باشند تا دوباره خیز کووید ۱۹ رخ ندهد.


نظر شما :