پروژه بیمارستان ولیعصر اراک به یک آثار باستانی تبدیل شده

۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۲۷ کد : ۱۷۹۹۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۴۸
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: سال ها از کلنگ زنی پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) اراک گذشته و این پروژه بعد از گذشت چندین سال نه تنها افتتاح نشده، بلکه به یک آثار باستانی تبدیل شده است.
پروژه بیمارستان ولیعصر اراک به یک آثار باستانی تبدیل شده

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر محمد حسن آصفری در جلسه پویش ره سلامت با حضور وزیر بهداشت، بیان کرد: همزمان با کلنگ زنی این پروژه در سایر استان ها نیز، مراکز درمانی مشابهی کلنگ زنی شد که اکثر آنها در مدت زمان مشخص خود به بهره برداری رسیدند، اما متاسفانه بیمارستان ولی عصر اراک همچنان ناتمام مانده است.
وی افزود: حدود ۳ دولت از عمر کلنگ زنی این پروژه گذشته و حال وقت آن رسیده این قصه پر غصه به اتمام برسد.
وی در ادامه به مشکلات دیگر شهرستان های حوزه ی انتخابیه خود هم اشاره کرد و گفت: بیمارستان های خنداب و کمیجان فاقد امکانات لازم و بعضاً نیروی انسانی متخصص هستند.
دکتر آصفری خاطرنشان کرد: نیاز به متخصص و فعال شدن اتاق عمل و برخی تجهیزات و دستگاه های پزشکی نظیر سی تی اسکن در هر دو شهرستان به شدت احساس می شود.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس همچنین به کمبود نیروی انسانی در این دو شهرستان اشاره کرد و گفت: کمبود  پزشک و متخصص به خصوص پرستار و از همه مهمتر نداشتن امنیت شغلی به شدت حوزه سلامت و بهداشت و درمان این دو شهرستان محروم را آزرده خاطر کرده و خدمات قابل ارائه را تحت الشعاع قرار داده است.
وی گفت: کمبود آمبولانس نیز مردم این منطقه را با مشکلاتی مواجه کرده که از جمله آن فوت مادر باردار به همراه فرزندش به دلیل نبود حتی یک دستگاه آمبولانس در سال های گذشته در منطقه کمیجان را می توان برشمرد.
آصفری در پایان نظارت و تامین دارو به ویژه رسیدگی به داروی بیماران خاص را از مقام عالی وزارت خواستار شد.


( ۴ )

نظر شما :