حضور پرشور مردم در انتخابات نمایش همدلی برای ارتقاء اقتدار کشور

۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۶ کد : ۱۸۰۲۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۳۶
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات نمایش همدلی برای ارتقاء اقتدار کشور است.
حضور پرشور مردم در انتخابات نمایش همدلی برای ارتقاء اقتدار کشور

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علی علیمحمدی بیان کرد: مردم در همه انتخابات و بحران های گذشته بصیر و هوشیار بوده و نشان دادند که همیشه پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند و مسوولان نیز باید قدر این ملت را بدانند.

وی افزود: هرچند تحریم ها و فشارهای اقتصادی معیشت مردم را با مشکل مواجه کرده، اما انتظار می رود رییس جمهوری آینده با بهره گیری از متخصصان، نیروی جوان و انقلابی، مشکلات اقتصادی را حل کند.

وی گفت: امروز وظیفه ما مردم و مسوولان نظام، حساس تر از هر زمان و هر انتخابات دیگر است و باید با حضور حداکثری خود، دیگران را به مشارکت گسترده در این فریضه الهی تشویق کنیم.

دکتر علیمحمدی تاکید کرد: همچنان از هم استانی های عزیز تقاضا می شود رعایت پروتکل های بهداشتی را مد نظر قرار دهند تا ضمن حضور پر شور در انتخابات، هیچ مشکلی در خصوص سلامتی برای مردم پیش نیاید و این بیماری را با کمک مردم و با حضورشان در صحنه رعایت پروتکل های بهداشتی و کمک به کادر بهداشت و درمان شکست دهیم و شاهد از بین رفتن این بیماری در کشورمان و دنیا باشیم.

وی در پایان گفت: برای حفظ سلامت همه آحاد جامعه در زمان انتخابات، پروتکل هایی تدوین، طراحی و ابلاغ شده که هم در زمان تبلیغات انتخابات و هم در زمان اجرای انتخابات به دستگاه های مسئول ابلاغ  و از مردم عزیز، مسئولین ستادهای انتخاباتی، متولیان و مسئولین برگزاری انتخابات تقاضا می شود پروتکل ها را با دقت و تمام جزئیات انجام دهند که با حضور پر شور مردم بتوانیم سلامت آحاد جامعه را داشته باشیم و ان شاءالله مشکلی در خصوص سلامت مردم و انتقال بیماری پیش نیاید.


نظر شما :