باید حضور مردم در انتخابات باشکوه‌تر از سالهای گذشته باشد

۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۱ کد : ۱۸۰۲۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۲۳
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات نیاز به یک حرکت عالمانه دارد.
باید حضور مردم در انتخابات باشکوه‌تر از سالهای گذشته باشد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر بهمن صادقی سده بیان کرد: رای مردم حق آن‌ها برای تعیین سرنوشت خودشان است و حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ نمایانگر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: مردم برای پیگیری مطالبات قانونی خود بار دیگر آگاهانه و به دور از هرگونه بی مبالاتی در انتخابات حضور پر شور خواهند داشت.

وی تاکید کرد: مردم که همواره در طول دوران انقلاب اسلامی با حضور حداکثری در فرآیند انتخابات، دشمنان نظام را نا امید کرده‌اند و این بار هم با حضور پرشور خود مشت محکمی به دهان دشمنان خواهند زد.

دکتر صادقی ضمن اشاره به نا امیدی دشمنان از حضور پرشور مردم در انتخابات، خاطرنشان کرد: طبیعتا انتخابات نیز یکی از بزنگاه هایی است که هم در عرصه داخلی و هم در عرصه بین المللی اعتبار نظام را نشان می دهد و جهان مجددا نظاره می کند که اگرچه مشکلاتی وجود دارد ولی مردم از انقلاب و نظام خود پشتیبانی می کنند، حضور پررنگ مردم در انتخابات پیامی روشن دارد و دشمنان و بدخواهانی را که قصد دارند علیه کشور و علیه انقلاب توطئه ای داشته باشند نگران و آشفته می سازد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان از تمام مردم، مسئولین و دست اندرکاران برگزاری انتخابات خواست تا همچنان به خاطر مدافعان سلامتی که ماه ها و سال هاست با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند و دیگر توانی برایشان باقی نمانده، پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.


نظر شما :