تشکر رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از وزیر بهداشت

۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۳ کد : ۱۸۰۲۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۲۰
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح دیروز به اراک سفر کرد و در آیین پویش ره سلامت، ۲۶ پروژه سلامت محور را از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.
تشکر رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از وزیر بهداشت

به گزارش وب دا مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در این جلسه به بیان مشکلات و چالش های پیش روی حوزه سلامت پرداخت و گفت : استان مرکزی از نظر امکانات، تجهیزات و البته کمبود نیروی انسانی جزو استان های کم برخوردار است و امید می رود با کمک و حمایت های وزارت و دکتر نمکی، مجموعه بهداشت و درمان در استان ارتقاء قابل لمسی یابد.

دکتر سید محمد جمالیان افزود: خوشبختانه در حاشیه این جلسه، تمام مشکلات و چالش هایی که مطرح شد، توسط وزیر بهداشت مورد بررسی و اکثر آنها مورد موافقت ایشان قرار گرفت.

وی تاکید کرد: مطمئنا با نظر مثبت و موافقت دکتر نمکی برای تخصیص و کمک های وزارتی به حوزه سلامت استان مرکزی، شاهد رشد و ارتقاء زیرساخت های لازم و در نتیجه کیفیت خدمات پزشکی و درمانی به هم استانی های عزیز خواهیم بود.

دکتر جمالیان از کلیه مسئولین استانی، نمایندگان مجلس و همه همکاران و دست اندرکارانی که موجب هر چه بهتر برگزار شدن بیست و نهمین آیین پویش ره سلامت شدند، تشکر کرد.

گفتنی است بیست و نهمین آیین پویش ره سلامت با حضور وزیر بهداشت و مسئولین استانی برگزار و در آن 26 طرح سلامت محور به ارزش 145 میلیارد تومان افتتاح شد.


( ۳ )

نظر شما :