پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت انتخابات

۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۷ کد : ۱۸۰۵۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۷۴
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی از همه همکاران و هم استانی های عزیز خواست تا در انتخابات شرکت کنند و با حضور پرشور خود، ایران قوی و مستحکم را رقم بزنند.
پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت انتخابات

به گزارش وب دا مرکزی، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

 

به نام خداوند جان و خرد

خداوندگار بزرگ را حمد و ثنای از برای آنکه بیست هشتم خردادماه نگارین تلالو همدلی،  وفاق و همزبانی بر روشنای آیینه نظام مقدس اسلامی است؛ بی شک انتخابات صحنه ای از عزم راسخ و منیع مردم دیار مجاهدان و محبان اهل بیت علیهم السلام، در راستای مشارکت در سرنوشت خویش می باشد.

استشمام عطرآگین و سکرآور انتخابات، نوید اتحاد را به دست نسیم می سپارد و نوای خوش الحان یگانگی و همدلی را در گوش ها زمزمه خواهد کرد.

در این خجسته ایام همه ما ملت مسلمان ایران از برای گشودن درهای فیروزمندی و چیرگی بر کاستی ها و زبونی ها و گام برداشتن در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی مطابق این فرموده حضرت آیت الله خامنه‌ای(مد ظله العالی): راه‌حل مشکلات، انتخاب درست است نه کناره‌گیری از صندوق رأی.

دوشادوش یکدیگر در صفوف بهم پیوسته پای صندوق رای رفته و به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  لبیک می گوییم.

اینجانب ضمن گرامیداشت ثمره عرفانی شجره طیبه انقلاب و فرخنده ایام انتخابات میهن عزیزمان به نوبه خود، از تمامی اساتید گرانقدر، اعضای هیئت علمی، مدافعان سلامت، کارکنان، کارشناسان و دانشجویان و همچنین مردم بزرگوار استان شهید پرور مرکزی دعوت می کنم تا باری دیگر، با حضور در انتخاباتی دیگر با نظام جمهوری مقدس اسلامی هم پیمان شده و با مشارکت حداکثری به جهانیان بگوییم؛ مردم شریف ایران اسلامی و تمامی عاشقان و دلدادگان این مکتب و انقلاب از محارست از کرانه آماج جمهوری اسلامی دست بر نخواهند داشت و همواره در مسیر مقدس انقلاب گام بر خواهند داشت.


نظر شما :