نظارت جدی در شعب اخذ رای

۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۸ کد : ۱۸۰۷۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۵۱
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک از حضور ۲۵۰ نفر ناظر بهداشتی در قالب تیم های دو یا سه نفره در شعبه های اخذ رای خبر داد.
نظارت جدی در شعب اخذ رای

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علی علیمحمدی، گفت: قطعاً جمعه شاهد حضور موثر و باشکوه مردم در پای صندوق های رای خواهیم بود و مردم شریف ایران یک بار دیگر حماسه ای بی نظیر را رقم می زنند.
وی تاکید کرد: با توجه به شیوع کرونا، تیم های بهداشتی با همکاری هلال احمر و فرمانداری، ۲۵۰ نفر ناظر بهداشتی را در قالب تیم های دو یا سه نفره در شعب  اخذ رای مستقر کرده است که بر رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت جدی خواهند داشت.
وی تاکید کرد: برای حفظ سلامتی نیاز است که مردم گرامی و دانا نیز خود در رعایت نکات بهداشتی کوشا باشند و حتماً با ماسک در شعب اخذ رای حضور به عمل آورند و فاصله اجتماعی را نیز حفظ نمایند و حتماً خودکار شخصی به همراه داشته باشند.
دکتر علیمحمدی تاکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ استفاده از استامپ ممنوع شده و همچنین بیماران بستری نیز به صورت شعب سیار رای خود را خواهند داد.
وی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه حوادث کلیه پایگاه‌های اورژانس بیمارستانی و اورژانس‌های بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهر اراک و شهرستانهای تابع در حالت آماده باش کامل قرار دارند، اما به منظور جلوگیری از ازدحام و صف های طولانی از تمامی هم استانی های عزیز دعوت می کنیم که حضور در پای صندوق را در ساعات اولیه روز انجام دهند و از موکول کردن آن به ساعات آخر شب بپرهیزند.
دکتر علیمحمدی در پایان ضمن دعوت مردم به حضور در پای صندوق های رای با حفظ نکات بهداشتی، گفت: باشد که در روز جمعه به دست یکدیگر در سرنوشت کشورمان سهیم باشیم و در آبادانی و پیشرفت بیشتر کشور بکوشیم.


نظر شما :