تقدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ با رعایت پروتکل های بهداشتی

۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۲ کد : ۱۸۱۲۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۶۱
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی از مردم و دست اندرکاران برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ با رعایت شیوه نامه های بهداشتی تشکر کرد.
تقدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ با رعایت پروتکل های بهداشتی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر جمالیان گفت: مردم فهیم و مسئولین دلسوز استان، با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی و ستاد ملی مقابله با کرونا، در روز ۲۸ خرداد  صحنه هایی از شور  و شعور آفریدند.

متن کامل این پیام به این شرح است:

به نام خداوند بخشنده و مهربان

در برگی دیگر از صحیفه عشق حضور پرشور و کم نظیر مردم در دوران پرتلاطم ویروس کرونا همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی رقم خورد.

با برپایی انتخاباتی با شکوه، مردم فهیم و ولایت مدار استان مرکزی بار دیگر نشان دادند، همچنان پای آرمان های امام راحل و انقلاب و شهدا هستند و با وجود مشکلات فراوان دست از این آرمان ها بر نخواهند داشت.

در روز برگزاری انتخابات صحنه های زیبایی از عشق به وطن توسط همگان رقم خورد و این در حالی است که با وجود ادامه دار بودن بیماری کرونا ویروس، بیم آن می رفت که مبادا غفلت و ساده انگاری این ویروس و عدم توجه به آن در روز برگزاری در اولویت بعدی قرار گرفته و خدای ناکرده باعث شروع موج پنجم گردد، که خوشبختانه مردم فهیم استان مرکزی، با هوشیاری ضمن شرکت در این وظیفه شرعی و میهنی، پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی که مانع از گسترش و چرخش هر چه بیشتر این بیماری در استان شود، را به خوبی رعایت کردند.

در این میان نظارت کارشناسان بهداشت، پرسنل مراکز بهداشتی درمانی و بهورزان پر تلاش دانشگاه یاری گران بهداشتی بر رعایت پروتکل های بهداشتی به صباحت و وجاهت هر چه تمام تر رقم خورد که بی شک برگ زرینی در تاریخ انتخابات میهن عزیزمان است؛ محارست از جبهه های سلامت امت مردم به بهترین شکل ممکن، مهر تاییدی بر کوشایی و جدیت این ارجمندان بود که جای تقدیر و تشکر دارد.

مدافعان سلامت که سال هاست به جنگ این بیماری رفته اند و اکنون خسته ولی پرامید تر از گذشته نگران هجوم پیک پنجم کرونا بودند، اما مردم با فرهنگ استان مرکزی بار دیگر نشان دادند، که به فکر آنان هستند و آنها را از یاد نبرده اند.

بی شک رهنمودها و زحمات آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، تلاش ها و برنامه ریزی های دقیق و شبانه روزی سید علی آقازاده استاندار مرکزی، بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و‌ دیگر معاونین استانداری، دکتر بختیاری فرماندار شهرستان اراک و تمامی فرماندارن بخشداران استان مرکزی و عزیزانی که ماه ها در صدد برگزاری این حرکت بزرگ و ارزشمند بودند سبب برگزاری این انتخابات به صورت ایمن و با رعایت کامل و دقیق شیوه نامه ها و دستورالعمل های بهداشتی شد.

اینجانب ضمن عرض تبریک انتخاب شایسته و بایسته آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم و تبریک به جناب آقای بیاتی منتخب مردم شهرستانهای فراهان، تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی و متخبین شورای شهر و روستا در استان مرکزی از حضور پرشور تمامی اساتید گرانقدر، اعضای محترم هیئت علمی، مدافعان سلامت، کارکنان، پرسنل و کارشناسان بویژه کارشناسان ناظر بر پروتکل های بهداشتی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین مردم متقی و پیرو خط امام (ره) استان مرکزی و ... تقدیر و تشکر نموده و در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی مزید توفیق و اقتدار و استواری قدوم را برای تمامی این عزیزان خواهانم.


نظر شما :