اعضای شورای شهر می توانند بازوی کمکی برای حوزه سلامت باشند

۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۱ کد : ۱۸۱۳۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۴۵
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، انتخاب اعضای جدید شوراهای اسلامی شهر و روستا را تبریگ گفت و آنها را به عنوان بازویی کمکی برای ارتقاء کیفی خدمات این حوزه دانست.
اعضای شورای شهر می توانند بازوی کمکی برای حوزه سلامت باشند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان گفت: مجموعه بهداشت و درمان در استان با شیوع و همه گیری ویروس کرونا و تحمل فشار مضاعفی که چند سال و چندین ماه به طول انجامیده، در مقاطعی درمانده و گرفتار می شد که برخی نهادها و ارگان ها از جمله شهرداری و مجموعه شورای شهر به موقع به کمک سربازان سلامت در مناطق خود می شتافتند.

وی افزود: همین چند ماه گذشته بود که شورای اسلامی دوره گذشته به منظور جلوگیری از گسترش این بیماری در شهر اراک مبلغ  3 میلیارد تومان که مبلغ قابل توجهی بود را به دانشگاه علوم پزشکی کمک نمود که الحق به موقع و به جا بود که جا دارد از تمام اعضا، مجددا تشکر نمایم.

وی ضمن اشاره به اینکه تصور عمومی که از شورای شهر در ایران وجود دارد آن را محدود به نظارت بر عملکرد شهرداری قلمداد می‌کند، تاکید کرد: حال آن که مسئله مدیریت شهری فراتر از امور شهرداری و شامل کلیه مسائل مربوط به یک شهر اعم از گسترش کالبدی، توسعه فضای سبز، امکانات رفاهی و تفریحی و البته حوزه سلامت است.


( ۱ )

نظر شما :