ملت ایران، پیروز انتخابات شد

۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۲۷ کد : ۱۸۱۶۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۴۸
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: پیروز واقعی انتخابات مردم بودند و منتخبین باید برای آنها سنگ تمام بگذارند.
ملت ایران، پیروز انتخابات شد

به گزارش وب دا مرکزی، حجت الاسلام علی حسن وند بیان کرد: انتخابات با همه هیجاناتی که در پی داشت، تمام شد و یک پیروزی دیگر برای مردم رقم خورد.
وی افزود: دشمنان این خاک و بوم از چندین ماه قبل تبلیغات گسترده ای برای عدم حضور مردم و کمرنگ شدن شکوه این انتخابات را تدارک دیده بودند، اما خوشبختانه مردم فهیم و ولایی استان مرکزی نیز هم پای ملت شهید پرور ایران اسلامی، با حضور با معنای خود جواب آنها را پای صندوق های رای دادند.
حجت الاسلام علی حسن وند در ادامه خاطرنشان کرد: مردم با وجود این همه فشار و تحمل سختی، پشت نظام و انقلاب را خالی نکرده و بسیار صبور و فهیم و خردمندانه عمل می کنند و جا دارد مسئولان و منتخبان نیز قدر این مردم را بدانند و برای حل مشکلات آنها از هیچ کوششی دریغ نکنند.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی همچنین به روایتی از حکومت امام زمان(عج) اشاره کرد و گفت: امام عصر (عج) نسبت به مردم بسیار مهربان و رئوف هستند و نسبت به مسئولان سخت گیر و انتظار ما نیز از منتخبین همین است و توقع داریم مسئولان با حرکت به این سمت نسبت به خودشان و کسانیکه اختیاراتی در جامعه دارند، سخت گیر و نسبت به مردم و اربابان رجوع مهربان و رئوف باشند.
وی ادامه داد: اساتید، تشکل ها و کانون های دانشگاه علوم پزشکی با دعوت خود از گروه های مختلف، کار بزرگی را انجام دادند که از یکایک این عزیزان نیز به خاطر پرشور کردن حال و هوای انتخاباتی تقدیر و تشکر می نمایم.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی همچنین دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) را تبریک گفت.
حجت الاسلام حسن وند در پایان به این حدیث امام رضا که می فرمایند "هر کس که گشایشی برای مومنی ایجاد کند و غمی را از دل مومنی بزداید، خداوند در روز قیامت غمها را از دلش می برد" اشاره کرد و همه همکاران را به غمگساری از یکدیگر و یاری رساندن به همنوع، دعوت کرد.


نظر شما :