اراک/ موج های بعدی کرونا در راه است؟

۰۵ تیر ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۴ کد : ۱۸۲۷۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۸۶
رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک گفت: تا زمانیکه پروتکل های بهداشتی به طور کامل رعایت نشود و واکسیناسیون عمومی نظم نگیرد، شاهد موج های بعدی از این بیماری خواهیم بود.
اراک/ موج های بعدی کرونا در راه است؟

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علی خانی دخت بیان کرد: متاسفانه در روزهای اخیر به دلیل کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی و افزایش تعداد تجمعات و دورهمی ها، به سمت آغاز موج پنجم در حرکت هستیم.
او افزود: با توجه به جهش هایی که در این ویروس اتفاق می افتد، موج های بعدی کرونا در استان در صورت عدم رعایت و همکاری مردم دور از انتظار نیست.
وی تاکید کرد: در حال حاضر نوع ویروس قالب، نوع دلتا(هندی) است که از سمت استان های جنوبی به سمت مرکز کشور در حال حرکت است و مسلما دیر یا زود به استان مرکزی و اراک هم خواهد رسید. 
دکتر خانی دخت در ادامه خاطرنشان کرد: مردم تا زمانیکه که قصد ریشه کنی کامل این ویروس و بیماری را نداشته باشند، باید منتظر بود و دید که موج های کرونایی یکی پس از دیگری استان و کشور را درگیر کند.
رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک در پایان از مردم، رعایت بهداشت و شیوه نامه های بهداشتی و از مسئولین سرعت و نظم دادن به واکسیناسیون را خواستار شد.


( ۱ )

نظر شما :