آزمون دکترای تخصصی علوم پزشکی برگزار شد

۰۷ تیر ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰ کد : ۱۸۳۳۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۳۱
معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: آزمون دکترای تخصصی و پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، دندانپزشکی و داروسازی سال تحصیلی سال ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ همزمان با سراسر کشور در اراک نیز برگزار شد.
آزمون دکترای تخصصی علوم پزشکی برگزار شد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سعید چنگیزی آشتیانی بیان کرد: این آزمون در ۵ نوبت صبح و عصر و در سه روز شنبه، یک شنبه و دوشنبه با حضور ۲۱۹ داوطلب در حوزه امتحانی علوم پزشکی اراک برگزار شد.
وی افزود: شرکت کنندگان در ۵۰ رشته امتحانی با هم به رقابت پرداختند.
وی تاکید کرد: با توجه به شرایط ویژه کرونایی و احتمال اوج گیری موج پنجم، تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده و پروتکل های بهداشتی از قبیل ضدعفونی کامل محیط های آزمون قبل و بعد از حضور داوطلبان، تب سنجی تمام عوامل برگزار کننده و داوطلبین، جلوگیری از ورود شرکت کنندگان بدون ماسک و در اختیار قرار دادن ماسک به کسانیکه فراموش کرده بودند و همچنین رعایت فاصله گذاری های اجتماعی با حضور ناظران و همکاران معاونت بهداشتی انجام شده است.
دکتر آشتیانی در ادامه خاطرنشان کرد: با هدف برگزاری هر چه بهتر این آزمون، تمام استانداردهای مربوط به برگزاری آزمون های سراسری از جمله، عوامل محیطی، بحث های نور، صدا و راحتی داوطلبان و فاصله مناسب بین آنها و استفاده از عموال توانمند و باتجربه در این حوزه امتحانی رعایت شده و امیدواریم رضایت و آرامش خاطر شرکت کنندگان را نیز جلب کرده باشد.
 معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین یادآور شد: بهینه، دقیق و مطابق با ضوابط بودن این آزمون از جمله اهداف دانشگاه علوم پزشکی در برگزاری این آزمون بوده و در این راه عوامل اجرایی چون معاونت آموزشی، دانشکده ها، حراست، امور عمومی و ... تلاش زیادی از خود نشان دادند که از یکایک آنها تشکر می نمایم.
دکتر آشتیانی در پایان برای تمام داوطلبین آروزی موفقیت کرد و گفت: امیدواریم با برگزاری آزمون های تخصصی و پژوهشی با کیفیت، زمینه را  پذیرش دانشجویان خلاق و کارآمد و در نتیجه تحصیل و تلاش آنها برای رشد و ارتقاء سطح کیفی مجموعه بهداشت و درمان و حوزه سلامت فراهم کنیم.


( ۳ )

نظر شما :