کنکور سراسری ۱۴۰۰ با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است

۱۰ تیر ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۲ کد : ۱۸۳۸۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۳۹
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از برگزاری کنکور سراسری دو گروه ریاضی فیزیک و علوم انسانی ۱۴۰۰ با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و در کمال نظم در دانشگاه پیام نور اراک خبر داد.
کنکور سراسری ۱۴۰۰ با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در بازدید از روند برگزاری کنکور سراسری در دانشگاه پیام نور اراک در راستای نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی، بیان کرد: در روز پنج شنبه مورخ ۱۰ تیرماه ۱۴۰۰ در طی بازدید از روند برگزاری کنکور سراسری و وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در دانشگاه پیام نور اراک، شاهد رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، تهویه مناسب سالن های برگزاری آزمون، فاصله مناسب اجتماعی بین داوطلبین و تجهیز دانش آموزان و کلیه افراد به ماسک و مواد ضدعفونی کننده بودیم.
وی ضمن اشاره به رقابت بین ۸۵۰ دانش آموز در دانشگاه پیام نور اراک، اظهار داشت: خدا را شاکریم که فضای برگزاری آزمون بدون اینکه تهدیدی برای سلامتی دانش آموزان داشته باشد به صورت کاملاً بهداشتی و ایمن آماده شده بود.
وی افزود: خوشبختانه به دلیل اینکه دانش آموز مشکوک به ویروس کرونا و علامت دار نداشتیم نیازی به برگزاری آزمون در اتاق ایزوله نبود.
متولی سلامت استان مرکزی خاطرنشان کرد: خوشبختانه اکثریت والدین محل آزمون را ترک کرده و باقی آن ها نیز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با فاصله اجتماعی مناسب در فضای باز نشسته بودند، اما همچنان توصیه می کنیم که والدین از حضور در محل برگزاری آزمون به طور جد خودداری کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه از همکاری و تلاش همکاران نیروی انتظامی تشکر و قدردانی کرد و گفت: در زمان اتمام جلسه آزمون نیز تمهیدات مورد نیاز با همکاری و پیگیری های همکاران نیروی انتظامی با هدف عدم ایجاد ترافیک جاده ای و شهری و همچنین خروج دانش آموزان از محل برگزاری آزمون با فاصله مناسب، اندیشیده شده بود.
دکتر جمالیان در ادامه ضمن اشاره به اینکه در آستانه موج پنجم کرونا هستیم و سفرها یکی از عوامل افزایش سرعت انتشار ویروس کرونا است، گفت: از والدین تقاضا داریم که به منظور رفع خستگی فرزندان خود راه هایی به جز سفر کردن را انتخاب کنند.
وی در پایان ضمن ابراز امیدواری از برگزاری آزمون های سراسری بدون هیچگونه عارضه، از تلاش و همکاری تمامی عوامل برگزار کننده کنکور، رییس دانشگاه پیام نور اراک و همکاران بهداشتی تشکر و قدردانی کرد.


( ۱ )

نظر شما :