برگزاری مراسم تکریم و معارفه رییس مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر اراک

۱۵ تیر ۱۴۰۰ | ۱۱:۲۹ کد : ۱۸۴۸۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۷۷۹
مراسم تکریم و معارفه رییس مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر اراک برگزار و دکتر احسان رحیمی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی و از زحمات و تلاش های دکتر اسماعیل مشیری تقدیر شد.
برگزاری مراسم تکریم و معارفه رییس مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر اراک

به گزارش وب دا مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، در این مراسم گفت: بیمارستان امیرکبیر اراک یکی از مراکز مهم و تخصصی در مرکز استان است و مراجعین زیادی از سایر شهرستان ها و استان های همجوار دارد.

دکتر سید محمد جمالیان به تلاش و زحمات دکتر مشیری در حوزه های آموزشی و فرهنگی و توسعه بخش های مراقبت ویژه اشاره کرد و اظهار داشت: گروه بیهوشی تحت فشار بسیاری قرار داشت، اتاق عمل ها کماکان آن شدت فشار و بار را روی خود دارند و همچنین گروه های دستیاری نیز کم شده است و این امر موجب تحمیل فشار زیاد به کادر درمان و اعضای هیات علمی شده است که در واقع عوامل مربوطه جهادگونه در راه خدمت به مردم گام بر می دارند.

وی افزود: در این مدت با توجه به محدودیت های موجود اقدامات موثری از جمله توسعه بخش رادیولوژی و راه اندازی بخش کرونا صورت گرفت و با توجه به اینکه تک تخصصی بودن تنها مخصوص این مرکز است، مدیریت این امر کارسختی بود که با مدیریت هوشمندانه دکتر میشری به بهترین نحو انجام شد از این رو از جناب دکتر و تیم مدیریتی ایشان نهایت تشکر و قدردانی را داریم.

دکتر جمالیان در ادامه ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای دکتر رحیمی و اشاره به اینکه ایشان اولین جراح اطفال در استان مرکزی هستند، گفت: بسیاری از فرزندان استان که در گذشته به منظور انجام عمل جراحی، به استان تهران و اصفهان سفر می کردند با حضور دکتر رحیمی در این بیمارستان ارائه خدمت می شوند، از این رو چالش موجود در بخش جراحی اطفال که یکی از ‌نقاط ضعف این مرکز‌ محسوب می شد با حضور و کار حرفه ای دکتر رحیمی مرتفع گردید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان از زحمات دکتر مشیری تشکر ویژه کرد و خواستار همکاری همه جانبه اعضای هیات رئیسه و تیم مدیریتی بیمارستان امیرکبیر با دکتر رحیمی شد و گفت: انشالله دکتر رحیمی در بحث مدیریتی نیز مانند کار حرفه ای خود خوش بدرخشند و با مشورت سایر اعضا و اهتمام سرمایه جوانی، بیمارستان امیرکبیر را در راه همیشگی و پیشرفت بیشتر قرار دهند.

در پایان این جلسه از زحمات دکتر اسماعیل مشیری تقدیر و دکتر احسان رحیمی به عنوان سرپرست بیمارستان امیرکبیر اراک معرفی گردید.


( ۱۲ )

نظر شما :