در کنار واکسیناسیون نیاز است که پروتکل های بهداشتی همچنان جدی گرفته شود

۱۵ تیر ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۵ کد : ۱۸۴۹۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۵۶
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان گفت: در کنار گروه‌های هدف، گروه‌های خاصی نیز در انتظار واکسن هستند.
در کنار واکسیناسیون نیاز است که پروتکل های بهداشتی همچنان جدی گرفته شود

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر عبدالرحیم فردوسی ضمن اشاره به این که تقریباً ۸۰ درصد گروه های بالای ۷۰ سال در شهرستان دلیجان هر دو نوبت واکسن خود را دریافت نموده اند، بیان کرد: در کنار برنامه و پروتکل ملی واکسن کرونا گروه های خاصی از جمله بیماران دیابتی، قلبی، امدادگران، آتش نشان ها، پلیس ها و... در انتظار واکسن کرونا هستند که حق مسلم این عزیزان بوده و نیاز است که رایزنی های ویژه ای در این خصوص صورت بگیرد.

وی افزود: در کنار واکسیناسیون نیاز است که پروتکل های بهداشتی همچنان جدی گرفته شود چراکه با توجه به جهش های نوپدید کرونا موج های متوالی از کرونا را خواهیم داشت.

وی در خصوص آمار چند روز اخیر بیماران کرونایی در مرکز درمانی شهرستان دلیجان گفت: به صورت میانگین در چند روز اخیر بین ۱۴ الی ۱۵ بیمار بستری در بخش های عادی کرونا هستند و در بخش‌های ویژه نیز به صورت میانگین دو تا سه نفر تحت مراقبت قرار دارند.

وی افزود: خدا را شاکریم که در دو هفته اخیر فوتی ناشی از کرونا نداشته‌ایم، همچنین آمار بیماران سرپایی کرونا به صورت میانگین ۴ الی ۵ بیمار در روز می باشد.

دکتر فردوسی تصریح کرد: با توجه به بی تفاوتی مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی از یک طرف و از طرف دیگر جهش های جدید کرونا و ثابت ماندن تعداد بیماران بستری و سرپایی، نگران رخداد احتمالی موج پنجم کرونا در شهرستان دلیجان هستیم.


نظر شما :