بیمارستان امیرکبیر اراک با قدمت بالا ولی موثر و کارآمد در بحث درمان

۱۵ تیر ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۲ کد : ۱۸۵۰۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۴۴
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بیمارستان امیرکبیر اراک، از قدمت نسبتاً بالایی برخوردار بوده و یک ساختار جزیره ای دارد، اما با یک برنامه ریزی صحیح می تواند خدمات به روزی به مراجعین ارائه داد.
بیمارستان امیرکبیر اراک با قدمت بالا ولی موثر و کارآمد در بحث درمان

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر بهمن صادقی در جلسه تودیع و معارفه رییس بیمارستان امیرکبیر اراک، بیان کرد: بیمارستان امیرکبیر اراک در گذشته یکی از  بیمارستان های کارآمد، موثر و یکی از قطب های اصلی درمانی و درآمدزا برای دانشگاه علوم پزشکی اراک بود که متاسفانه به تدریج با کمی تنزل در این حوزه مواجه شد و همین امر موجب شد به تدریج کمی مستهلک شود.

وی تاکید کرد: گروه اطفال با یک قابلیت ویژه و موثر در بیمارستان امیرکبیر بوده و در حال شکل گیری است و همچنین در این مرکز افراد توانا و حاذق در حیطه های فوق تخصص داخلی اعصاب، فوق تخصص غدد اطفال، فوق تخصص قلب اطفال و فوق تخصص گوارش اطفال و... در حال ارائه خدمت هستند که اخیراً نیز حضور دکتر رحیمی به عنوان اولین جراح اطفال در استان، می تواند یک استراتژیک برای بیمارستان باشد و امید است که با همکاری و همیاری عوامل مربوطه مجدداً شاهد اوج گیری مجدد این بیمارستان باشیم.

وی از زحمات رییس سابق این مرکز درمانی و آموزشی تشکر کرد و  افزود: دکتر مشیری با توجه به مشغله های موجود و بحث کووید19 و الزام استفاده حداکثری از متخصصین بیهوشی درخواست استعفا دادند که مورد پذیرش دانشگاه نبود، ولی با توجه به شرایط موجود و نبود امکان توقف در روند مدیریت بیمارستان با این خواسته موافقت شد.

دکتر صادقی در ادامه خاطرنشان کرد: این بیمارستان یک مرکز دولتی – آموزشی درمانی و عمومی یا جنرال است که با بیمه تأمین اجتماعی عادی، بیمه تأمین اجتماعی مکمل، بیمه تأمین اجتماعی خاص، بیمه خدمات درمانی کارمندی، بیمه خدمات درمانی خویش فرما، بیمه خدمات درمانی سایر اقشار، بیمه خدمات درمانی روستانیان، بیمه نیروهای مسلح، کمیته امداد، شرکت نفت، سازمان امور زندان ها، شرکت بیمه آسیا، شرکت بیمه دانا، شرکت بیمه ایران، شرکت بیمه سینا، بانک های ملی، ملت، سپه، صادرات، کشاورزی و تجارت قرارداد دارد و می تواند با توجه به مکان جغرافیایی مناسب و در دسترس بودن برای مردم و البته کادر مجرب پزشکی و درمانی، خدمات مناسبی را به مردم عزیز ارائه دهد.


( ۱ )

نظر شما :