کسب اعتبار کامل دانشگاه علوم پزشکی اراک در سامانه EDC

۱۶ تیر ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۲ کد : ۱۸۵۳۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۳۵
مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی اراک در بین دانشگاه های سطح کشور از دانشگاه هایی بود که اعتبار کامل را در سامانه EDC (مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی) کسب کرد.
کسب اعتبار کامل دانشگاه علوم پزشکی اراک در سامانه EDC

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر داوود حکمت پو بیان کرد: در زمستان سال ۹۹ طبق نامه فرستاده شده از وزرات بهداشت مبنی بر ارزیابی کلی اعتبار بخشی دانشگاه های سطح کشور، موظف به ارزیابی درونی دانشگاه علوم پزشکی اراک شدیم که با توجه به ضیق وقت تمام انرژی خود را در این زمینه به کار بردیم و با جمع آوری مدارک و مستندات مربوطه، اطلاعات لازم را در سامانه EDC وارد کردیم که در تیرماه نتایج ارزیابی شد و دانشگاه علوم پزشکی اعتبار کامل را در این سامانه کسب کرد.
وی ادامه داد: در سامانه EDC دانشگاه های تیپ یک از جمله دانشگاه های تهران، ایران، مشهد، شیراز اعتبار کامل را در این سامانه گرفته و خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی اراک طبق نتایج اعلام شده در سامانه EDC در راستای دانشگاه های ذکر شده می باشد.
دکتر حکمت پو در پایان از همکاری دکتر سید محمد جمالیان(رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک)، دکتر آشتیانی(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک)، تمامی همکاران در سامانه EDC و مسئولین بسته های طرح تحول آموزش پزشکی تشکر و قدردانی کرد و نوید دریافت اعتبار بالاتر را در سال جاری و سال های آتی دارد.
شایان ذکر است مرکز توسعه آموزش یا EDC مراکز توسعه آموزش در دانشگاه ها به عنوان نهاد مسئول ارتقاء کیفیت آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص جامعه محسوب می شوند.


نظر شما :