معرفی متخلفان کرونایی به دستگاه قضایی

۱۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۸:۲۷ کد : ۱۸۵۷۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۰۳
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: هر فرد و دستگاهی که مصوبات ستاد مدیریت مقابله با کرونا را رعایت نکند باید توسط فرمانداران به دستگاه قضایی معرفی شود.
معرفی متخلفان کرونایی به دستگاه قضایی

به گزارش وب دا مرکزی، بهروز اکرمی افزود: سلامت مردم شوخی‌بردار نیست و انتظار می‌رود که  همه در راستای اجرای مصوبات بکوشند.
وی بیان کرد: پیشنهاد تعطیلی شهربازی اراک پس از بررسی باید در ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان طرح شده و در خصوص آن تصمیم‌گیری شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: اجرای برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری اراک بدون مجوز فرمانداری خلاف است و باید پیگیری‌های لازم صورت گیرد و تعطیل شود.
اکرمی اظهار داشت: نظارت بر فعالیت تالارها از وظایف سازمان صمت و اتاق اصناف است و باید روزانه گزارشی در این خصوص توسط این نهادها از فعالیت تمام تالارها و بر اساس مستندات به دبیرخانه ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان مرکزی ارایه شود.
وی گفت: آموزش و پروش در برگزاری برخی امور از جمله اجرای سنجش دانش‌آموزان بدو ورود نباید مانند سال‌های عادی عمل‌ کند و می‌طلبد که این مهم بر اساس رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: فرآیند برگزاری سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان باید از صفر تا ۱۰۰ به گونه‌ای باشد که رعایت کامل پروتکل‌ها در اجرای این طرح صورت گیرد.
اکرمی اظهار داشت: به هیچ عنوان دنبال تعطیلی مراکز نیستیم، اما تا زمانیکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام نشود پیک‌ها یکی پس از دیگری اضافه می‌شود.
وی تاکید کرد: تنها راه برون رفت از پیک‌های کرونایی، رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی هم در این نشست گفت: فهرستی از مصوبات ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان مرکزی در خصوص اصناف تهیه شده که تمام مصوبات اجرایی شده است.
سعید فرخی افزود: مصوبه پرداخت تسهیلات به اصناف خیلی موفقیت‌آمیز نبوده و تاکنون حدود ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخته شده است.
وی بیان کرد: انتظار در عملکرد پرداخت تسهیلات آسیب‌دیده از کرونا به اصناف بیش از این است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی ادامه داد: تاکنون ۱۲ هزار و ۳۳۴ نفر از مزایای صندوق بیمه بیکاری بهره‌مند شده‌اند.


( ۱ )

نظر شما :