برگزاری هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی در جمعه پیش رو

۲۰ تیر ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۸ کد : ۱۸۵۹۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۲۳
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: کاندیداها از ۱۵ تیرماه فرصت تبلیغ دارند.
برگزاری هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی در جمعه پیش رو

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر بهمن صادقی بیان کرد: مطابق جدول زمان بندی برگزاری این آزمون، هیئت های اجرایی و نظارت در شهرستان ها تشکیل و ثبت نام از داوطلبان انجام و صلاحیت ها بررسی و در نهایت اعتراض به رد صلاحیت ها رسیدگی شد.
وی افزود: در شهرستان اراک از مجموع ۴۷ نفر ثبت نام کننده، ۴۱ نفر تایید صلاحیت شدند که از این تعداد ۲۵ نفر پزشک متخصص و عمومی و مابقی از سایر رشته های دندانپزشکی، داروسازی، مامایی، فیزیوتراپی و علوم آزمایشگاهی هستند.
وی تاکید کرد: در شهرستان شازند هم از مجموع ۱۳ نفر ثبت نام کننده، همگی تایید صلاحیت شدند که ۱۰ نفر پزشک و ۳ نفر هم از سایر رشته ها می باشند.
دکتر صادقی خاطرنشان کرد: در شهرستان دلیجان هم از مجموع ۱۷ نفر ثبت نامی، هر ۱۷ نفر تایید صلاحیت شدند که شامل ۱۰ نفر پزشک و ۷ نفر هم سایر رشته ها نظیر علوم آزمایشگاهی، داروسازی، تغذیه و اوپتومتری هستند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اینکه از تاریخ ۱۵ تیر ماه، کار تبلیغات افراد تایید صلاحیت شده آغاز شده است، گفت: از تمامی افراد می خواهیم مطابق اصول حاکم بر تبلیغات با روش های مجاز اقدام به تبلیغ کنند، چراکه هیات های نظارت و اجرایی شهرستان ها و استان نظارت خواهند داشت.
وی یادآور شد: مهلت این تبلیغات تا ۲۴ ساعت قبل از شروع رای گیری و انتخابات خواهد بود.
وی تصریح کرد: هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی استان مرکزی، در تاریخ جمعه ۲۵ تیر ماه از ساعت ۸ صبح آغاز و تا ساعت ۱۶ ادامه خواهد داشت و در صورت لزوم تا ساعت ۲۰ نیز تمدید خواهد شد.
دکتر صادقی گفت: فردای آن روز یعنی ۲۶ تیرماه، نتایج اولیه انتخابات اعلام خواهد شد و پس از آن برای دریافت شکایات و بررسی اعتراضات و اعلام نتایج به کاندیداها، فرصت چند روزه ای اعمال و در نهایت در تاریخ ۱۲ مرداد نتایج قطعی این انتخابات اعلام خواهد شد.


( ۱ )

نظر شما :