خانواده شهداء سلامت، مایه دلگرمی کادر درمان می باشند

۲۰ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۰ کد : ۱۸۵۹۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۶۲
مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در اولین مراسم سالگرد شهدای مدافع سلامت اراک، گفت: شهدا شمع محفل بشریت اند و به درستی که محفل استان ما به نور این سه عزیز مزین و نورانی شده است.
خانواده شهداء سلامت، مایه دلگرمی کادر درمان می باشند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سهرابی بیان کرد: در روز های نفس گیر اپیدمی‌ منحوس کرونا، وجود خانواده شهداء سلامت مایه دلگرمی و امیدواری پرسنل حوزه سلامت می باشد.
وی افزود: شهداء شمع محفل بشریت و مظهر ایثار و از خودگذشتگی هستند و خانواده های این بزرگواران در این روزهای نفس گیر که بسیار طولانی شده است مایه دلگرمی کادر درمان می باشد که با حضور این بزرگواران و الگو گرفتن از شهدای‌ بزرگوارشان تمامی تلاش خود را در راستای ارائه خدمات مناسب و با کیفیت خواهیم کرد که از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان صبر مسالت داریم.
وی تاکید کرد: امید است همه ما بتوانیم در این مسیر پیرو راه شهیدان باشیم و با عطر خوش حضور شهیدان و خانواده این بزرگواران بتوان با همدلی بیشتر به بیماران ارائه خدمت کرد.
دکتر سهرابی خاطرنشان کرد: با مدیریت و هماهنگی خوب مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی اراک توانستیم از موج های کرونا که هر کدام با تجربه های تلخ و شیرینی همراه بودند با کمترین تلفات گذر کنیم و امیدواریم که هر چه زودتر از شر ویروس منحوس کرونا خلاص شویم.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در ادامه یادآور شد: در پیک های قبلی به خصوص موج چهارم، دانشگاه علوم پزشکی اراک این بیماری را با برنامه ریزی منظم و دقیقی که از قبل داشت، کنترل کرد و میزان تخت ها و دیگر مشکلات پیش آمده را به خوبی مدیریت نمود.
وی در پایان افزود: مجموعه تامین اجتماعی استان و مراکز درمانی آن در کنار دانشگاه علوم پزشکی است و در این راه بیشترین کمک را به این مجموعه دولتی می کند به طوریکه شهادت پرستار شهید علی شاه محمدی (پرستار بیمارستان امام خمینی اراک،که مربوط به سازمان تامین اجتماعی است) گواه این ادعا است.


نظر شما :