مدافعان سلامت با دستان خالی با کرونا دست به گریبان شدند

۲۰ تیر ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۷ کد : ۱۸۶۰۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۵۱
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در ماه های اول شیوع بیماری کرونا که دارو و درمان خاصی برای کنترل آن نبود، مدافعان سلامت با دستان خالی به جنگ با این اژدهای هفت سر رفتند.
مدافعان سلامت با دستان خالی با کرونا دست به گریبان شدند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر بهمن صادقی سده در اولین سالگرد شهدای سلامت اراک، بیان کرد: بیشترین آمار ابتلاء مدافعان سلامت در کشور و استان مربوط به موج اول این بیماری بود.
وی افزود: اما مدافعان سلامت به دلیل حس انسان دوستی و نوع دوستی که داشتند با همت هایی بلند پای آرمان های خود ایستادند و برای حفظ سلامتی مردم خود تمام قد ایستادند. 
وی با اشاره به اینکه برای دیگران الگو شدند، تاکید کرد: شهدای حوزه سلامت بهترین الگو برای جامعه بشری هستند و با زندگی و حیات جاودانی خویش یک سبک و سیره معنوی را به انسان‌ها هدیه کردند و برای جامعه خویش تحول آفریدند.
دکتر صادقی افزود: شیوع ویروس کرونا به یک پاندمی عالم گیر تبدیل شد و استان مرکزی نیز جزو استان‌های نخست درگیر با این بیماری بود؛ کادر درمانی این استان مجاهدانه به مقابله با این بیماری پرداختند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: چیزی جزء عشق و محبت نمی توانست در مهار این بیماری اثر بخش باشد که مدافعان سلامت با عشق و محبتی مثال زدنی آن را انجام و در این راه از جان خود نیز گذشتند.
گفتنی است در پایان از خانواده های این شهدای گرانقدر با اهدا لوح تجلیل شد.


( ۱ )

نظر شما :