شهدا ستارگان راه ما

۲۱ تیر ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۳ کد : ۱۸۶۲۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۹۰
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: شهادت در راه خدا بزرگترین جان فشانی و ایثار بوده و امروزه ما هرچه داریم، مدیون شهدا هستیم‌ و همچون ستاره مایه امید بخشی از زندگی ما هستند.
شهدا ستارگان راه ما

به گزارش وب دا مرکزی، حجت الاسلام علی حسنوند در سالگرد شهدای مدافعان سلامت استان مرکزی، تاکید کرد: هرچه که امروزه ما به دست آورده ایم به برکت خون شهدا بوده است و از زمان پیدایش انسان همواره کسانی از بزرگترین سرمایه خویش یعنی جان خود به خاطر رفاه و آسایش دیگران گذشتند.

وی در ادامه ضمن تسلیت سالگرد شهادت امام نهم شیعیان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت علی الخصوص شهید نادری، شهید ساعی پور و شهید شاه محمدی، بیان کرد: کسانی که به مقام رفیع شهادت رسیده اند از بین ما نرفته اند، بلکه زنده تر و هوشیارتر بوده و نزد خداوند متعال رزق می گیرند و مقام شهادت جز با مجاهدت عالی به دست نمی آید.

وی اظهار داشت: شهدا همچون ستاره هایی مانع ناامیدی انسان ها می شود و با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و حساسیت درباره زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان می توانیم بر ناامیدی خود غلبه نماییم.

وی ضمن تکریم از سه خانواده شهید نادری، شهید ساعی پور و شهید شاه محمدی، تاکید کرد: تکریم خانواده های شهدای مدافع سلامت و تقدیر از ایثار و از خودگذشتگی آنان وظیفه‌ای است که باعث می‌شود دیگر مدافعان سلامت در مسیر حفظ سلامتی مردم، با انگیزه بیشتری در صحنه حضور داشته باشند.

وی افزود: شهدای مدافع سلامت، همچون شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در شرایطی وارد میدان مقابله با کرونا شدند که این بیماری ناشناخته جان هموطنان را تهدید می‌کرد و در این نبرد نابرابر جان خود را تقدیم کردند تا مردم در سلامتی زندگی کنند.

وی تصریح کرد: در دین مبین اسلام نیز یکی از افتخارات ما شیعیان این است که تمامی ائمه ما به مقام والای شهادت رسیده اند و این نشان دهنده این بوده که تمام خوبان در سطح بالا به این مقام رسیده اند، ما نیز از خداوند متعال اینچنین درخواست می‌کنیم که بتوانیم رهرو راه این عزیزان باشیم و با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بر دشمنان غلبه کنیم.


نظر شما :