تعرفه های رنگی برای ۶ گروه انتخابات نظام پزشکی

۲۳ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۶ کد : ۱۸۶۹۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۳۹
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: برای این دوره از انتخابات نظام پزشکی، تعرفه های مخصوص در نظر گرفته شده است.
تعرفه های رنگی برای ۶ گروه انتخابات نظام پزشکی

به گزارش وب دا مرکزِی، دکتر بهمن صادقی سده بیان کرد: جمعه پیش رو، هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این دوره از انتخابات 6 گروه شرکت کنده با هم به رقابت می پردازند که صندوق های اخذ رای پزشکان با رنگ آبی، لیسانسه ها و بالاتر پروانه دار با رنگ سفید، مامایی با رنگ قرمز، دندانپزشکی سبز، رشته های علوم آزمایشگاهی نارنجی و رشته های داروسازی با رنگ زرد مشخص شده اند و به تناسب آن، تعرفه ها نیز به همان رنگ است.

وی تاکید کرد: شرکت کنندگان در این انتخابات باید تعرفه رنگی مربوط به خود را انتخاب و صرفاً نام و نام خانوداگی کاندیدای مورد نظر خود را نوشته و به صندوق مربوطه بیاندازند.

دکتر صادقی خاطرنشان کرد: در هر رشته تنها به همان رشته مربوطه و شخص مورد نظر و همان تعرفه رنگی می توانند داخل صندوق بیاندازند و گرنه جزء آرای باطله محسوب خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: امسال صندوق سیار در بیمارستان های شهر اراک وجود نخواهد داشت و با توجه به اینکه دستیاران رشته های تخصصی نیز قادر به شرکت در انتخابات هستند، تلاش می کنیم از طریق همکاری و هماهنگی هیات نظارت استان و مرکز، امکان برقراری صندوق سیار در مراکز درمانی هم برقرار شود، اما با توجه به شرایط موجود کرونایی در حال حاضر این امکان فراهم نشده است.

وی تاکید کرد: در شهرستان خنداب تعداد 5، کمیجان حدود 10 نفر، آشتیان 5، تفرش 16 و فراهان هم 2 نفر شرکت کننده خواهند داشت بنابراین یک صندوق سیار از ساعت 10 تا 12 روز جمعه در شهرستان تفرش مستقر خواهد شد و شهرستان های نامبرده می توانند با مراجعه به این صندوق سیار در این انتخابات شرکت کنند.

دکتر صادقی گفت: در شهرستان فراهان و شهرستان هایی مذکور باید گفت می توانند به حوزه انتخابیه اراک مراجعه و یا شهرستان های خنداب و کمیجان به دلیل نزدیکی می توانند به شهرستان شازند مراجعه نمایند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان افزود: مدارک مورد نیاز برای احراز هویت داوطلبان، کارت نظام پزشکی و در صورت نداشتن کارت، احراز هویت از طریق سایت نظام پزشکی با ارائه کارت ملی و در نهایت پروانه بهره برداری خواهد بود به همین خاطر از کلیه داوطلبان در انتخابات می خواهیم مدارک مورد نیاز را حتما همراه داشته باشند.


( ۲ )

نظر شما :