پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت هفته تامین اجتماعی

۲۶ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۶ کد : ۱۸۷۳۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۰۲
دکتر سید محمد جمالیان طی پیامی فرا رسیدن هفته تامین اجتماعی را به تمامی اعضای خانواده بزرگ این سازمان در استان مرکزی تبریک گفت.
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت هفته تامین اجتماعی

به گزارش وب دا مرکزی، متن پیام دکتر سید محمد جمالیان به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

سازمان تأمین اجتماعی با ارائه خدمات درمانی به بیماران و افراد نیازمند همیشه کمک حال بخش دولتی و بیمارستان های استان بوده است و به جد می توان گفت که اگر وجود این ارگان ارزشمند در کشور و استان نبود بی شک ارائه خدمات درمانی به مردم دچار اختلال می شد و حضور بیمارستان های تامین اجتماعی در استان مرکزی بازوی کمکی دانشگاه علوم پزشکی اراک در بخش درمان بوده و می باشند.

همکاران زحمتکش حوزه درمان اعم از پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان، کارکنان حوزه های تشخیصی، درمانی و پشتیبانی در سازمان تامین اجتماعی استان مرکزی، از اولین روزهای شیوع اپیدمی کرونا با توان حداکثری، تعهد و وفاداری، در حال ارائه خدمات شبانه روزی در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان می‌باشند و در خط مقدم مبارزه با پاندمی کرونا از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند، که قدردان ایثار و از خودگذشتگی‌ این عزیزان می باشیم.

در این روزهایی که بیماری کرونا همگان را گرفتار کرده است، همکاران عزیز سازمان تامین اجتماعی علی الخصوص دکتر سهرابی، معاون درمان سازمان تامین اجتماعی استان و دکتر اسماعیلی، رییس بیمارستان امام خمینی(ره) دوشادوش مدافعان سلامت بوده و هستند و خدمات بسیاری را در این دوران ارائه کرده اند و با مدیریت آگاهانه و اختصاص یک بخش کامل و تخت های مراقبت ویژه به منظور ارائه خدمات با کیفیت به بیماران کرونایی، نقش بسزایی در کنترل این بیماری داشته اند و این حس همدلی و اتحاد، قوت قلب پزشکان و پرستاران و... برای نجات جان مردم از شر ویروس منحوس کرونا می باشد.

اینجانب ضمن تبریک مجدد هفته تامین اجتماعی خدمت مجموعه بزرگ این سازمان به خصوص دکتر سهرابی، دکتر اسماعیلی، پزشکان و متخصصان، پرستاران و تمامی نیروهای خدوم سازمان تامین اجتماعی استان و همچنین گرامیداشت سالگرد عروج ملکوتی شهید مدافع سلامت استان "شهید علی شاه محمدی" اولین شهید مدافع سلامت استان که در این مسیر جان خود را در راه دفاع از سلامت هموطنان فدا کرد، از تمامی زحمات، تلاش ها و ایثارگری های این بزرگواران تقدیر و تشکر نموده و امیدواریم با همدلی و اتحادی که در بین تمامی مردم و مسئولین استان وجود دارد هر چه زودتر شاهد ریشه کن شدن و مهار ویروس کرونا باشیم.


نظر شما :