پیام تبریک دکتر سید محمد جمالیان به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالروز تاسیس سازمان بهزیستی

۲۶ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۹ کد : ۱۸۷۴۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۱۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک طی پیامی چهل و یکمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی را به تلاشگران عرصه خدمت در سازمان بهزیستی استان مرکزی به خصوص سرکار خانم دکتر امینی مدیر این سازمان در استان تبریک و تهنیت گفت.
پیام تبریک دکتر سید محمد جمالیان به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالروز تاسیس سازمان بهزیستی

به گزارش وب دا مرکزی، متن کامل پیام به شرح ذیل است:

به نام خدا

بی تردید، سلامت جسم و جان و روان، زیربنایی ترین عامل پیشرفت و تکامل جامعه است که این مهم جز با همکاری و اجرای برنامه های پیش رفته بهداشتی و بهزیستی حاصل نمی شود و در هر جامعه افرادی هستند که جزء گروه های آسیب دیدگان اجتماعی شمرده می شوند و نیازمند کمک های حمایتی برای گذران زندگی خود هستند که در راستای ارتقا، پیشرفت و تکامل جامعه، سازمان بهزیستی، این وظیفه مهم را بر عهده گرفته است.

بی شک بهزیستی استان مرکزی سازمانی فرهنگی، اجتماعی و امدادی است که به منظور گسترش رحمت الهی در جامعه و حفظ ارزش ها و کرامات والای انسانی، مجموعه خدماتی را ارائه می دهد و برای کمک به قشرهای محروم و انسان هایی که بنا به دلایل محیطی، اجتماعی، اقتصادی و نیز داشتن مشکلات جسمی، روانی، عاطفی، گرفتار مشکلات و دچار عدم تعادل شده اند، تأسیس شده است.

تلاش مجموعه بهزیستی استان در روزهای شیوع کرونا در مراقبت و ارائه خدمت به مددجویان مراکز و سایر افراد جامعه بسیار قابل تقدیر و ارزشمند می باشد و این سازمان همواره در کنار مردم و در کنار دانشگاه علوم پزشکی اراک و حوزه سلامت  می باشد.

اقدامات ارزنده مجموعه روانشناسان سازمان بهزیستی که ساعتها همچون سنگ صبور برای کاهش اضطراب و استرس هم استانی های عزیز در روزهای پر استرس کرونا پاسخگوی تماسهای مردم بودند و همچنین مجموعه کادر اورژانس اجتماعی استان بسیار ستودنی می باشد.

سازمان بهزیستی با کمترین حمایت های دولتی و با تکیه بر مشارکت مردمی و همکاری سازمان ها، در راه گسترش خدمات توان بخشی، امدادی، بازپروری و کمک به تأمین حداقل نیازهای گروه های کم درآمدی که قادر به توانایی و خودکفایی اقتصادی نیستند، فعالیت می کند.

بر خود لازم می دانم از تمامی تلاش ها و ایثارگری های شما بزرگواران تقدیر و تشکر نمایم و این روز را خدمت خانواده بزرگ بهزیستی استان مرکزی به خصوص به سرکار خانم دکتر امینی مدیرکل بهزیستی استان تبریک و تهنیت عرض نمایم و امیدواریم با همدلی و اتحادی که در بین تمامی مردم و مسئولین استان وجود دارد شاهد ریشه کن شدن و مهار ویروس کرونا باشیم.

دکتر سید محمد جمالیان

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک

26 تیرماه 1400


نظر شما :