تقدیر رییس دانشگاه علوم ‌پزشکی اراک از مشارکت و حضور پرشور جامعه پزشکی در هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی استان مرکزی

۲۷ تیر ۱۴۰۰ | ۰۷:۲۲ کد : ۱۸۷۴۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۸۸
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی از حضور گسترده همکاران جامعه پزشکی در انتخابات نظام پزشکی در روز جمعه مورخ ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰ به همراه رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی در طی برگزاری انتخابات نظام پزشکی قدردانی کرد.
تقدیر رییس دانشگاه علوم ‌پزشکی اراک از مشارکت و حضور پرشور جامعه پزشکی در هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی، متن کامل پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی به صورت پرشور و با حضور گسترده همکاران و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد و از احساس مسئولیت بی نظیر و شرکت حداکثری جامعه پزشکی، سپاسگزاری کرده و این حرکت تاریخی را سرفصل تحولات و اصلاحات در سازمان نظام پزشکی قرار می دهیم و آن را نوید بخش انسجام و اقتدار جامعه پزشکی می دانیم.

حضور این عزیزان در این مهم نشان از اهمیت ویژه آن ها به مطالبات صنفی است، سازمان نظام پزشکی تنظیم کننده مقررات بین جامعه و گروه پزشکی می باشد و باید به منافع صنف و جامعه فکر کند، از این رو امیدواریم که منتخبین این دوره قادر به پیگیری مطالبات پزشکان و مردم به نحو احسن باشند و شاهد ارتقای جایگاه درمانی در بخش خصوصی و دولتی باشیم.

یک نظام پزشکی قوی می‌تواند حامی منافع و حقوق همکاران باشد و انتخاب فرد اصلح زمینه اصلی دستیابی به اهداف متعالی را در این حوزه فراهم‌ می کند.

از تلاش ها و پیگیری های دکتر بهمن صادقی سده رییس هیات اجرایی هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی استان مرکزی و تمامی اعضاء هیئت اجرایی و همچنین جناب دکتر علیرضا امانی رییس هیات نظارت بر انتخابات و تمامی اعضاء هیئت نظارت بر انتخابات و تمامی همکارانی که با حداکثر توان خود سعی در برگزاری انتخاباتی شایسته و با رعایت منظم و مستمر شیوه نامه های بهداشتی داشته اند و تا ساعاتی از نیمه شب بدون خستگی و با دقت لازم و مثال زدنی این انتخابات را برگزار کردند، صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.

بنده ضمن تشکر از تلاش و زحمات هیات مدیره قبلی نظام پزشکی، بر تمامی منتخبین انتخابات هیات مدیره  نظام پزشکی استان مرکزی تبریک می گویم و امیدواریم که با حضور این عزیزان شاهد پویایی هرچه بیشتر این حوزه باشیم.


( ۱ )

نظر شما :