بازرسی ها کم است یا موثر نیست

۲۸ تیر ۱۴۰۰ | ۰۷:۵۳ کد : ۱۸۷۶۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۶۲
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: دستگاه های نظارتی، دادستانی و بازرسی باید ورود کرده و با عوامل متخلف در حوزه پروتکل های بهداشتی برخورد لازم را انجام دهند.
بازرسی ها کم است یا موثر نیست

به گزارش وب دا مرکزی، بهروز اکرمی با تاکید بر اینکه نمی توان این بیماری را  با تعارف مدیریت کرد و شکست داد، بیان کرد: در زمینه مدیریت بیماری کرونا نیازمند مدیریت معطوف به نتیجه هستیم و نتیجه اقدامات باید به طور ملموس قابل مشاهده باشد، آمار به تنهایی اهمیت ندارد.

وی افزود: به دنبال بازدید صورت گرفته در روز گذشته متاسفانه دریافتیم که اراک رها شده چراکه بیش از ۹۰ درصد میوه فروشان، ۸۰ درصد واحدهای صنفی و برخی واحدهای دیگر به هیچ وجه از ماسک استفاده نکرده بودند که نشان می دهد بازرسی ها موثر نیست.

وی تاکید کرد: وانت‌بارهای سطح شهر اراک روزانه حداقل با ۲۰ نفر به طور مستقیم در ارتباط هستند که باید این افراد فعال در این حوزه کنترل شوند؛ صنوف نیز باید مکلف به استفاده از ماسک شوند که در این زمینه اتاق اصناف باید ورود جدی داشته باشد، همچنین تاکسی ها باید سوار کردن سه مسافر را رعایت کنند در غیر اینصورت برخورد لازم با آنها صورت خواهد گرفت.

اکرمی در ادامه خاطرنشان کرد: در این شرایط دستگاه های نظارتی، دادستانی و بازرسی باید ورود کرده و با عوامل متخلف برخورد لازم را انجام دهند چراکه این بیماری را نمی توان با تعارف مدیریت کرد و شکست داد؛ اگر چشممان را ببندیم شاهد مرگ همشهری هایمان خواهیم بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: زدن ماسک، دوری از هرگونه تجمع و خودداری از دورهمی ها و دیگر نکات بهداشتی در کنار تسریع در واکسیناسیون می تواند استان را از مهلکه موج پنجم این بیماری رها کند.

اکرمی در پایان یادآور شد: از مردم و مسئولین همکاری نکنند، شرایط به مراتب بدتری را تجربه خواهیم کرد.


نظر شما :