آخرین خبرها از آزمون استخدامی، کارانه سیستم درمان و پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر اراک

۲۸ تیر ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۱ کد : ۱۸۷۷۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۰۷
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: آزمون استخدامی و کم شدن فواصل کارانه و اتمام پروژه های عمرانی را با جدیت دنبال می کنیم.
آخرین خبرها از آزمون استخدامی، کارانه سیستم درمان و پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سعید رضا سلطانی ضمن ابراز امیدواری از نبود اتفاقات غیرمنتظره در اجرای پروژه ها، بیان کرد: خدا را شاکریم که با گذشت حدود ۳ ماه از استقرار پیمانکار جدید پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج)، شاهد رفع چالش ها‌ و شکل گیری بهتر پروژه و جذب مناسب منابع به نحو احسن هستیم و در خصوص باقی منابع رایزنی‌های مختلفی را با حمایت و همکاری دکتر سید محمد جمالیان انجام داده ایم و تمام تلاش خود را در راستای رفع چالش اصلی استان در بحث درمان به کار خواهیم برد.

وی در ادامه به رفع چالش و ریزکاری های پروژه بیمارستان سوختگی اشاره کرد و افزود: امید است که تا یک ماه آینده شاهد پذیرش بیماران و ارائه خدمات مناسب در این مرکز باشیم.

دکتر سلطانی در ادامه نوید بهره برداری پروژه بیمارستان زنان را تا ۱۰‌ ماه آینده داد و خاطرنشان کرد: علیرغم به تعویق افتادن ساخت پروژه بیمارستان زنان به علت گرانی و تحریم ها، در حال حاضر با جذب منابع و مدیریت آگاهانه شاهد پیشرفت آن هستیم و پیمانکار نازک کاری پروژه مشغول به کار شده و نمای پروژه تا یک ماه و نیم آینده به اتمام خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: در دوران اپیدمی کرونا تلاش کادر درمان به گونه‌ای است که می‌طلبد تلاش بسیاری برای به حداقل رساندن مشکلات و پرداخت به موقع حق الزحمه پرسنل حوزه سلامت بکارگیری شود از این رو با پیگیری ها صورت گرفته یک بازه زمانی تقریبا ۱۴ ماهه را در حال حاضر در مورد پرسنل به دو ماه و در خصوصی پزشکان این بازه زمانی را به ۵ ماه رساندیم و همچنین تمام تلاش خود را در راستای کم تر شدن این فاصله زمانی و پرداخت منظم آن به کار خواهیم برد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان به دو مرحله آزمون استخدامی برگزار شده دانشگاه علوم‌ پزشکی اراک اشاره کرد و گفت: در حال حاضر با همکاری، همکاران منابع انسانی و گزینش دانشگاه، مراحل جذب نیرو در حال انجام است و افرادی  که خواستار اعتراض و رسیدگی به آزمون هستند، می‌توانند اعتراض خود را به صورت مکتوب به دفتر معاونت توسعه یا دفتر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی تحویل بدهند و همکاران قطعاً پیگیری خواهند کرد.


( ۱۴ )

نظر شما :