در عید قربان به جای قربانی کردن، سلامت نذر کنید

۲۸ تیر ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۹ کد : ۱۸۷۹۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۹۲
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک از راه اندازی پویش مردمی "نذر سلامت به جای قربانی" با هدف مبارزه با بیماری کرونا خبر داد.
در عید قربان به جای قربانی کردن، سلامت نذر کنید

به گزارش وب دا مرکزی، یاسر قربانی گفت: پویش مردمی "نذر سلامت به جای قربانی" با هدف افزایش و ارتقاء کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در استان مرکزی راه اندازی شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در دوران اپیدمی کرونا هزینه‌های دانشگاه به خصوص در بحث واکسیناسیون افزایش یافته و بودجه چندانی نیز در اختیار نمی باشد، از این رو پویش نذر سلامت با هدفی مبنی بر افزایش و ارتقاء کیفیت خدمات بهداشتی درمانی راه اندازی شده است و از مردم استان خواهشمندیم که با توجه به نزدیکی عید سعید قربان، هزینه‌های قربانی خود را به حساب ۲۰۰۰۵۰۰۰۵۵ بانک رفاه حساب مردمی دانشگاه علوم پزشکی اراک و یا شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۸۹۵۳۹ واریز کرده و به پویش نذر سلامت بپیوندند.

وی تاکید کرد: هر ساله در این عید و اعیاد قربان و غدیر مراسمات زیادی برگزار و مردم نذورات زیادی را بین یکدیگر تقسیم می کردند، اما این مراسمات در سالجاری، رنگ و بوی متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته دارد و همه ‌گیری بیماری کرونا که تاکنون جان هزاران نفر از هموطنان را گرفته است، منجر شد تا این شور با نذر سلامت همراه شود و مردم، ارادت خود به اهل بیت را با جهادی دیگر تکمیل کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این اعیاد بزرگ، امسال بدلیل شرایط خاص ناشی از شیوع کرونا با محدودیت‌هایی، اما با همان شور و عشق سال‌های گذشته گرامی داشته  می شود و مردم در تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و همچنین علمای بزرگ کشور و مسوولان، برنامه‌های خود را در جهت خدمت‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا از جمله بیماران و همچنین حمایت از جهادگران عرصه سلامت معطوف کردند.


( ۵ )

نظر شما :