افراد بالای ۶۰ سال برای دریافت واکسن در سایت ثبت نام کنند

۲۸ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰ کد : ۱۸۷۹۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۸۷
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: متولدین ۱۳۴۰ به قبل در salamat.gov.ir ثبت نام کنند.
افراد بالای ۶۰ سال برای دریافت واکسن در سایت ثبت نام کنند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: در حال حاضر کلیه افراد بالای ۶۰ سال (متولدین ۱۳۴۰ به قبل) می توانند با مراجعه به سایت salamat.gov.ir ثبت نام کرده و در کمتر از ۲۴ ساعت نوبت دهی شده و واکسن خود را دریافت کنند.

وی افزود: تزریق واکسن سرعت بیشتری به خود گرفته و هر روز حدود ۵۵۰۰ نفر در زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک واکسینه می‌شوند.

وی تاکید کرد: تاکنون حدود ۱۱ هزار نفر از افراد بالای ۶۰ سال را واکسینه کرده‌ایم که از امروز به منظور ارائه خدمات مناسب تر و با کیفیت تر به مردم، فعالیت مراکز واکسیناسیون را در نوبت عصر نیز فعال خواهیم کرد و همچنین به منظور کاهش معطلی افراد در دریافت خدمات واکسیناسیون، یک مرکز واکسیناسیون دیگر نیز اضافه خواهد شد.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: طبق آخرین فهرست رنگ بندی کرونایی اعلام شده، شهرستان های خمین، ساوه و محلات در وضعیت قرمز، شهرستان‌های زرندیه، شازند و کمیجان در وضعیت زرد و مابقی شهرستانهای استان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در 24 ساعت تاریخ 26 تا 27 تیرماه و بر اساس معیارهای قطعی و تشخیصی، ۲۲۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در استان شناسایی شده که ۴۹ نفر از آنها بستری و ۱۷۱ نفر نیز دوران دو هفته‌ای قرنطینه خود را در منزل خواهند گذراند و متاسفانه در این مدت، ۳ بیمار کووید ۱۹ نیز جان خود را از دست داده است.

وی به تعطیلات پیش رو اشاره کرد و از هم استانی ها خواست تا در خانه بمانند و از حضور در هرگونه دورهمی و میهمانی جدا بپرهیزند.


( ۹ )

نظر شما :