سامد دری برای درد و دل و بیان مشکلات بی واسطه با مسئولان

۲۸ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۵ کد : ۱۸۸۰۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۶۴
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مردم و پرسنل برای بیان مشکلات، نظرات و پیشنهادات خود در کوتاه ترین زمان ممکن به سراغ ۱۱۱ (سامانه سامد) می روند.
سامد دری برای درد و دل و بیان مشکلات بی واسطه با مسئولان

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان که صبح امروز به محل سامانه سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) رفته بود، بیان کرد: این سامانه و حضور مدیران و مسئولان هر چند وقت یکبار در آن، فرصت خوبی برا ی گشوده شدن دری به سوی مسئولان و طرح مشکلات و موانع و البته درخواست های مردمی و سهل الوصول کردن این خواسته هاست.

وی افزود: سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با شماره ۱۱۱ این امکان را برای شهروندان فراهم کرده است تا نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات خود را از مجموعه دستگاه‌های دولتی منعکس کنند و دستگاه‌های اجرایی بر اساس نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری موظف هستند در کوتاه‌ترین زمان، پاسخگوی شهروندان باشند.

وی تاکید کرد: ارتباط مردم با مسئولان موجب ثبات و آرامش خاطر عموم است.

دکتر جمالیان تصریح کرد: ارتباط با مردم در هر شرایطی مهمترین اولویت دانشگاه علوم پزشکی بوده و هست و همواره به معاونین، مدیران و مسئولان مراکز درمانی و بیمارستانی توصیه شده به این امر توجه جدی تری داشته باشند.


( ۵ )

نظر شما :