تمهیدات بهداشتی لازم برای برگزاری آزمون دانشگاه آزاد باید اندیشیده شود

۲۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰ کد : ۱۸۸۲۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۶۱
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با توجه به برگزاری آزمون دانشگاه آزاد، شاهد حضور افراد از سایر شهرها خواهیم بود که باید چاره اندیشی لازم جهت رعایت تمامی موارد بهداشتی از هم اکنون صورت بگیرد.
تمهیدات بهداشتی لازم برای برگزاری آزمون دانشگاه آزاد باید اندیشیده شود

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: خوشبختانه با همکاری و تلاش دست اندرکاران، آزمونی که چندی پیش پشت سر گذاشتیم که همزمان با سراسر کشور در استان نیز برگزار شد با رعایت کامل دستورالعمل های ابلاغی بود، اما با توجه به در پیش بودن آزمون دانشگاه آزاد و حضور شرکت کنندگان از استان های مختلف، نگران این موضوع هستیم که باید برای آن نیز چاره ای اندیشیده شود.

وی افزود: کرونا، چیزهای تازه‌ای به زندگی ما تحمیل کرده است؛ برخی چنان به او عادت کرده‌اند که هیچکدام از  دستورالعمل‌های بهداشتی مانند ماسک زدن،‌ رعایت فاصله اجتماعی و شستن مرتب دست‌ها را کنار نمی‌گذارند، رنگ زندگی آنها تغییر کرده و کرونا جزیی از زندگیشان شده است.

وی تاکید کرد: هیولای نامرئی کرونا ناگهانی آمد و تا به امروز پنج هرم از نفس آتشین خود بر مردم ما دمید سایه‌ای که این بار با هجوم شدید ویروس دلتایش سنگین تر از همیشه شده است.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: موج پنجم کرونا خطرات به مراتب بیشتری نسبت به پیک های قبلی دارد و اگر هموطنان و البته مسئولین، هشدارهای امروزی را گوش ندهند و به فکر چاره نباشند، در آینده ممکن است عواقب جبران ناپذیری را در پی داشته باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان از مردم و کلیه تصمیم گیران خواست تا هوشمندانه عمل کنند و با زیرکی و بازی با فکر، از این بحران و موج نیز عبور کنیم.

گفتنی است رعایت پروتکل های بهداشتی نظیر زدن ماسک، شستن مرتب دست ها و پرهیز از حضور در اجتماعات و دورهمی ها همچنان مورد تاکید کادر بهداشت و درمان و تنهاترین راه مقابله با این بیماری است.


نظر شما :