ارائه خدمات تخصصی توانبخشی در کلینیک باغچه بان

۰۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۴ کد : ۱۸۸۶۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۲۰
رییس دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: کلینیک باغچه بان مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های فیزیوتراپی است و خدمات مناسبی با تعرفه های دولتی به بیماران ارائه می دهد.
ارائه خدمات تخصصی توانبخشی در کلینیک باغچه بان

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر لیلا پورسعادت ضمن تبریک روز ملی فیزیوتراپی به همکاران و تلاشگران حرفه فیزیوتراپیست، بیان کرد: این مرکز با در اختیار داشتن تجهیزات پزشکی و دستگاه ها فوق پیشرفته مطابق با آخرین فناوری های روز دنیا، ضمن برخورداری از کادر درمانی متخصص و باتجربه و دارا بودن امکانات مورد نیاز درمانی که در سانتر های خصوصی این امکانات وجود ندارد، همراه با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و استانداردهای پزشکی با ارائه خدمات با کیفیت و عقد قرارداد با کلیه بیمه های درمانی، به کلیه بیماران خدمات مناسب ارایه می دهد که در این راستا قصد داریم که فضای بزرگتر و مناسب تری را در اختیار بیماران قرار دهیم.
وی افزود: همکاران فیزیوتراپیست در این مرکز در دو نوبت صبح و عصر  با حداکثر توان خود در حال ارایه خدمت به افرادی که با دردهای زیاد یا جراحی شده، افراد سالخورده و افرادی دارای معلولیت یک یا چندین ارگان از اعضای بدن می باشند و طاقت، حوصله و توان کمتری نسبت به اطرافیان خود دارند یا مایوس، سرگردان و کلافه از معلولیت خود به دنبال رهایی از اختلال زندگی خود هستند، با نهایت صبر ارایه خدمت می کنند.
وی تاکید کرد: در آسیب دیدگی های ناشی از تروما و حوادث، فیزیوتراپی نقش بسیار مهمی در مدیرت و درمان آن ایفا می کند  و وظیفه دانش آموختگان این حرفه کمک به بیماران برای افزایش توانایی‌های حرکتی است.
دکتر پورسعادت در ادامه خاطرنشان کرد: افرادی که دچار اختلالات اسکلتی، عضلانی، دردهای مفصلی، بیماری های قلبی عروقی و مواردی از این قبیل هستند، می توانند با انجام فیزیوتراپی و تکنیک های دستی در فیزیوتراپی، عملکرد این عضلات را بهبود ببخشند.
رییس دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی اراک به نقش مهم فیزیوتراپی تاکید کرد و توانبخشی عضلات پس از آسیب، شکستگی و جراحی
درمان مشکلات عصبی مانند سکته مغزی، بیماری پارکینسون یا آسیب های سر
درمان مشکلات فک، درمان صدمات ناشی از تصادفات، درمان آسیب هایی که به دلیل پشت میز نشستن ایجاد می شود و در آخر درمان تمام مشکلاتی که عضلات را درگیر می کند را از جمله مهمترین دلایل مراجعه به فیزیوتراپیست ها برشمرد.


( ۱ )

نظر شما :