پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت «روز رسانه ملی»

۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۷:۱۳ کد : ۱۹۰۴۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۶۷
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی، روز رسانه ملی را به تمامی پرسنل پر تلاش و صادق، صدا و سیمای استان مرکزی تبریک گفت.
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت «روز رسانه ملی»

به گزارش وب دا مرکزی، متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نهمین اختر سپهر مردادماه، پرتو گرامیداشت روز رسانه ملی و بازدید شکوهمند مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را متبلور می سازد.

مبارک باد این روز بر آنان که خالصانه می کوشند تا فرهنگ غنی این مرز و بوم جاودان بماند؛ آنان که با تلاش و پشتکار عاشقانه سعی بر آن دارند همگام با رهنمودهای انسان ساز اسلام ناب محمدی و فرهنگ پُر بار و اصیل ایرانی، در راستای ارتقای سطح فرهنگی و علمی و اجتماعی جامعه گام بردارند.

آنان که صادقانه می کوشند تا تمامی اخبار و اطلاعات روز دنیا را در اختیار مردمان سبزاندیش ایران زمین قرار دهند و با اطلاع رسانی دقیق و درست، سطح آگاهی و بینش اجتماعی جامعه را بالا برند.

صدا و سیما، تنها رسانه ای است که با دامنه ای گسترده از امواج و با انتشار افکار و ارائه راهکارهای متفاوت، زندگی اجتماعی را به طور محسوسی متحول می سازد.

برنامه های مختلف و گوناگون رادیو و تلویزیون، دنیایی از خبر، اندیشه، صوت و تصویر را در برابر دیدگان مردم می گشاید و به این وسیله، در ابعاد گوناگون، نقش اساسی و حیاتی در زندگی مردم جامعه ما ایفا می کند.

صدا و سیمای استان در تمامی ادوار و اعصار بحران پاندمی کرونا دوشادوش دانشگاه علوم پزشکی در محارست و صیانت از منافع سلامت آحاد جامعه کوشیده و در تغییر سبک زندگی منطبق بر بحران کنونی، نقش‌آفرینی موثری داشته است.

بی شک نقش پر رنگ و بی بدیل صدا و سیمای استان مرکزی در اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و هدایت افکار عمومی در راستای مدیریت، کنترل و پیشگیری از بحران ویروس کرونا، ایفای نقش در زمینه آموزش همگانی و بسیج عمومی، انسجام ملی و امید اجتماعی و تأمین امنیت و سلامت روانی و جسمی افراد جامعه با برنامه هایی همچون پزشک شما، استودیو سلامت، بخش های مختلف خبری و...  هم در سیما و هم در صدا، به وجاهت مثال زدنی تحقق یافت که جای تقدیر و تشکر دارد.

اینجانب مجدداً فرا رسیدن روز اثر گذارترین مجموعه فرهنگی کشور، روز صدا و سیما، را خدمت تمامی حماسه سازان عرصه هنر و فرهنگ اصیل ایرانی؛ بالاخص کوشش گران و مجاهدان صدا و سیمای استان مرکزی و جناب آقای داریوش دبیقی مدیرکل صدا و سیما استان مرکزی و آقایان، مرتضی فراهانی، غفاری، قلعه نوعی، گلستانی، فرامرزی، حاجی آبادی و تک تک زحمت کشان و دلسوزان این سازمان  تبریک و تهنیت گفته و از پیشگاه با عظمت حضرت رافع الدَّرجات مزید سعادت، سلامتی، رستگاری، اقتدار و سربلندی را برای این عزیزان خواهانم.

دکتر سید محمد جمالیان

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک

نهم مرداد ماه ۱۴۰۰


نظر شما :