تعریف استراتژی مشخص برای پیشبرد اهداف

۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۷:۴۷ کد : ۱۹۱۰۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۵۹
سرپرست بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک گفت: سعی در تعریف اهداف کوتاه و بلند مدت در این مرکز برای رسیدن به اهداف خرد و کلان داریم.
تعریف استراتژی مشخص برای پیشبرد اهداف

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر رضا شجاعی بیان کرد: بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک با دارا بودن 7 رشته تخصصی یکی از ستون های اصلی بحث آموزش در علوم پزشکی و البته سانتر اصلی ترومای استان و به عنوان یکی از مراکز درمانی و آموزشی مهم در مرکز استان فعالیت می کند.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و درگیری شدید کادر و همکاران، با تلاش و پیگیری مجدانه همکاران این مرکز، ارائه دیگر خدمات درمانی لازم(غیر کرونایی) به مراجعین مختل نشد به طوریکه از فروردین ماه امسال تاکنون تنها 8 هزار عمل جراحی در این مرکز انجام شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به سیاست گذاری دانشگاه علوم پزشکی اراک و با توجه به درگیر بودن سایر مراکز درمانی برای درمان بیماران کرونایی، بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک آماده خدمت رسانی به بیماران غیر کرونایی است و از این بابت مراجعین می توانند با خیالی راحت و آسوده به این مرکز درمانی مراجعه نمایند.

دکتر شجاعی در ادامه خاطرنشان کرد: درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی در دو شیفت صبح و عصر و در تمامی رشته ها فعال اند و آماده خدمت رسانی به همشهریان و هم استانی ها و حتی مراجعین از سایر استان ها هستند.

سرپرست بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک گفت: البته یک بخش کاملاً مجزا برای افرادیکه در حین طی کردن مراحل درمان و بستری خود، ابتلا آنها به کرونا مسجل می شود به صورت ایزوله تنفسی نیز در نظر گرفته شده تا مشکلی برای مراجعین پیش نیاید.

دکتر شجاعی گفت: آمار مراجعات سرپایی و بستری با توجه به درگیری مراکز درمانی دیگر، بالا تر رفته و امیدواریم در این زمینه با توجه به مشکلات پیش رو و با اتخاذ سیاست های مناسب، خدشه ای به ارائه خدمت به مراجعین وارد نشود.

وی خاطرنشان کرد: از خیرین حوزه سلامت در جهت رسیدگی و اصلاح امور سلامت و البته از سایر دستگاه های اجرایی مرتبط و غیر مرتبط، درخواست کمک و حمایت می کنیم.

وی تاکید کرد: برای خدمت رسانی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد، اما در پیک پنجم کرونا به تدریج در حال تکمیل تخت های بیمارستانی هستیم که اگر این مهم اتفاق بیافتد، در این مرکز نیز مجبور هستیم به بیماران کرونایی خدمت رسانی کنیم که با توجه به محدودیت در تعداد تخت ها، می تواند در ارائه خدمت به بیماران دیگر و غیر کرونایی خلل ایجاد کند.

وی در پایان از مردم خواست تا از برگزاری مجالس و دورهمی ها و تجمعات پرهیز بکنند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا ضمن مدیریت این بیماری، مشکل کمبود تخت نیز مرتفع گردد و این مرکز نیز بتواند همچون گذشته به ارائه دیگر خدمات درمانی بپردازد.


( ۳ )

نظر شما :