واکسیناسیون کرونا به متولدین ۱۳۴۷ و قبل از آن رسید

۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۷:۰۹ کد : ۱۹۱۲۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۸۶
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: متولدین ۱۳۴۷ و قبل آن در سراسر استان مرکزی از روز ۱۳ مرداد با مراجعه به مراکز واکسیناسیون در شهرستانها و در اراک با مراجعه به چهار مرکز تعیین شده می توانند به تزریق واکسن کرونای خود اقدام نمایند.
واکسیناسیون کرونا به متولدین ۱۳۴۷ و قبل از آن رسید

به گزارش وب دا مرکزی، یاسر قربانی بیان کرد: از هم‌ اکنون متولدین ۱۳۴۷ و قبل از آن در سراسر کشور امکان دریافت آنی نوبت در سامانه salamat.gov.ir دارند و می توانند بلافاصله واکسن خود را تزریق نمایند و کسانی که مشکل در ثبت نام در سامانه دارند و یا دسترسی به آن برای آنها فراهم نیست، می توانند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون در استان نسبت به بیماری کرونا واکسینه گردند.

وی افزود: خبرنگارانی که اسامی آن ها توسط اداره کل ارشاد به دانشگاه علوم پزشکی اراک ارسال شده است و هنوز موفق به دریافت واکسن نشده‌اند، می توانند چهارشنبه ۱۳ مرداد از ساعت ۸ صبح تا ۱۳:۳۰ ظهر با مراجعه به سالن یادگار امام واقع در شهرک گردو، خیابان فارابی واکسن خود را دریافت کنند.

وی در خصوص واکسیناسیون معلمان گفت: واکسیناسیون معلمان ناحیه یک آموزش و پرورش در سالن یادگار امام و معلمان ناحیه ۲ آموزش و پرورش در سالن شهرداری واقع در انتهای خیابان قائم مقام، جنب استخر شهرداری، در روز چهار شنبه در نوبت عصر ادامه خواهد یافت.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: رانندگان در روز چهارشنبه ۱۳ مردادماه با مراجعه به سالن شهید ساکی و سالن شهرداری راس ساعت ۸ صبح می توانند واکسن کرونا را دریافت نمایند.

قربانی گفت: واکسیناسیون زندانیان استان، چهارشنبه هم ادامه خواهد داشت و همچنین کارمندان بانک ها و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک که هنوز مراجعه نکرده اند، برای تزریق واکسن در روز چهارشنبه ۱۳ مرداد به مرکز واکسیناسیون مصلی بیت‌المقدس در اراک مراجعه کنند.

وی در پایان تصریح کرد: محل های تزریق واکسن در اراک، (الف) مصلی بیت‌المقدس (ب) مرکز واکسیناسیون شماره یک واقع در شهرک مصطفی خمینی، کوی گلستان، ساختمان شماره ۲ دانشگاه علوم پزشکی اراک سالن ورزشی شهید ساکی، (ج) سالن ورزشی یادگار امام(ره) واقع در کوی رضوی، خیابان فارابی (د) سالن مرکز مدیریت بحران واقع در انتهای خیابان قائم مقام، جنب استخر شهرداری می باشد.


( ۷ )

نظر شما :