در ماه محرم الحرام سلامت را نذر کنید

۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۲ کد : ۱۹۲۵۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۸۶
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک از راه اندازی پویش نذر سلامت در ماه محرم خبر داد.
در ماه محرم الحرام سلامت را نذر کنید

به گزارش وب دا مرکزی، یاسر قربانی گفت: از مردم و عزاداران حسینی در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) می خواهیم با هدف هدایت نذورات در مسیر حفظ و ارتقای سلامت و با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان مرکزی و نیاز دانشگاه علوم پزشکی اراک به حمایت از بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی و همچنین مراکز واکسیناسیون، امسال نیز همچون سال گذشته به کمک مجموعه بهداشت و درمان در استان بشتابند.

وی افزود: هم استانی های عزیز می توانند در صورت تمایل نذورات خود را به حساب ۲۰۰۰۵۰۰۰۵۵ بانک رفاه حساب مردمی دانشگاه و یا شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۸۹۵۳۹ واریز نمایند.

وی تاکید کرد: همچنین دانشگاه علوم پزشکی اراک، آمادگی دریافت نذورات به صورت جیره خشک جهت طبخ غذا در مراکز درمانی استان را دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص کشور و شیوع ویروس کرونا از نوع دلتا، اگر مردم نیک اندیش، بخشی از نذورات خود را به سمت سلامت هدایت کنند، جان‌های بسیاری را از مرگ حتمی نجات خواهند داد.

قربانی از افزایش شدید و ناگهانی مراجعین سرپایی و بستری ابراز نگرانی کرد و گفت: به گفته مسئولان و پزشکان، هفته آتی، بر تعداد این آمار افزوده خواهد شد و شرایط را به مراتب برای کادر بهداشت و درمان سخت تر خواهد کرد.

وی در پایان از هم استانی های خود خواست تا پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.


نظر شما :