شروع به کار فیزیوتراپی کلینیک باغچه بان

۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۳ کد : ۱۹۲۹۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۷۱
رییس دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: واحد فیزیوتراپی کلینیک باغچه بان فعالیت خود را آغاز کرده و آماده ارائه خدمات با کیفیت به مراجعین است.
شروع به کار فیزیوتراپی کلینیک باغچه بان

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر لیلا پورسعادت بیان کرد: حدود یک ماه است که قسمت فیزیوتراپی کلینیک باغچه بان مستقر در خیابان هپکو خیابان نواب کلینیک ایثار روبروی اداره پست برای بیماران نیازمند مشکلات توانبخشی فعال شده است.

وی افزود: به روز ترین و مجهزترین دستگاه های فیزیوتراپی مطابق با استانداردهای روز دنیا مثل دیاترمین، مگنت و لیزر پرتوان برای ارائه خدمت به بیماران در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: بیماران ارتوپدی، مبتلا به انواع شکستگی، نورولوژی، سکته های مغزی، گرفتگی عضلانی و سوختگی و... با دستور پزشک متخصص و حتی پزشک عمومی می توانند از ۸ صبح الی ۸ شب از خدمات این مرکز با تعرفه دولتی بهره مند شوند.

دکتر پورسعادت در ادامه خاطرنشان کرد: این مرکز تنها برای بیماران بنیاد جانبازان نبوده و برای هر بیماری از هر نقطه این شهر خدمات درمانی را ارائه می دهد.

رییس دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی اراک به موج پنجم کرونا اشاره کرد و گفت: این مرکز با توجه به این که نوساز بوده، بنابراین تهویه هوا به درستی صورت می گیرد و با توجه به فضای بزرگ و استاندارد هیچگونه تجمع و تداخل مریض وجود ندارد، به منظور حفظ سلامت بیماران، وسایل یکبار مصرف به مراجعه‌کنندگان داده می‌شود و همچنین تمامی دستگاه های فیزیوتراپی به‌دقت ضدعفونی می شوند.


( ۸ )

نظر شما :