ورود ممنوع/از فردا از ورود خودروهای غیربومی به استان مرکزی جلوگیری می شود

۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۲۰ کد : ۱۹۳۲۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۴۹
استاندار مرکزی گفت: از ساعت ۱۲ ظهر فردا، یکشنبه ۲۴ مرداد، ورود خودروهای غیربومی به شهرستان های استان مرکزی ممنوع خواهد بود.
ورود ممنوع/از فردا از ورود خودروهای غیربومی به استان مرکزی جلوگیری می شود

به گزارش وب دا مرکزی، سید علی آقازاده در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی بیان کرد: در استان مرکزی هر هفته آمارهای ابتلا، بستری و فوتی در حال افزایش است در حالی که میانگین شاخص های کرونایی در کشور بهتر است و در جایگاه پایین جدول هستیم.
وی افزود: از فردا، یکشنبه تا اطلاع ثانوی، ترددها به داخل شهرستان های استان با خودروهای غیربومی را ممنوع می کنیم و راه های فرعی(۵۹ معبر) با رعایت علائم و هشدارهای ترافیکی مسدود می شود؛ در هفته آتی که پیک بزرگتری خواهیم داشت این ممنوعیت به شکل کاملا جدی ادامه دارد.
وی یادآور شد: از روز پنجشنبه طبق گزارش نگران کننده از فعالیت هیئات مذهبی در کشور و عدم رعایت پروتکل ها از سوی این هیئات، ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب کرد که تمامی مراسم ها در محیط بسته ممنوع شود، نیروی انتظامی حتما این مهم را اجرا کند و مسئولین قضایی نیز نسبت به این مصوبه توجیه شوند، فرمانداران بر روند اجرا نظارت جدی داشته باشند و اگر هیئتی تخلف کند قطعا مورد برخورد قرار می گیرد.
آقازاده در ادامه خاطرنشان کرد: از روز دوشنبه تعطیلی عمومی با اعمال مقررات شدید و منع تردد بین استانی خواهیم داشت و جزئیات آن بعد از جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می شود، در واقع منع ترددها اولویت اول این تصمیم خواهد بود.
استاندار مرکزی گفت: مصوبات ستاد ملی در حکم قانون و مورد تاکید مقام معظم رهبری است، طرح شهید سلیمانی احیا شده است و باید در دستور کار استان قرار گیرد چراکه این طرح می تواند این پیک را کنترل کند و طرح مومنانه را نیز هدایت کند؛ در تلاش برای آماده کردن ۱۰۰ هزار بسته معیشتی تا پایان ماه صفر برای کمک به نیازمندان هستیم.


نظر شما :