در راه بودن موج ششم در صورت سهل انگاری

۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۶ کد : ۱۹۳۵۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۵۴
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اگر موج پنجم کرونا را ساده بگیریم، موج ششم هم در راه خواهد بود.
در راه بودن موج ششم در صورت سهل انگاری

به گزارش وب دا مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی بیان کرد: اگر سهل انگاری کنیم و موج پنجم به ششم تبدیل شود، قطعاً در کشور فاجعه رقم می‌خورد.

وی افزود: اولویت امروز کشور و استان، سلامت مردم و واکسیناسیون است و باید منابع را به درستی در این حوزه‌ها صرف کرد.

وی تاکید کرد: مردم و هیأت های مذهبی در خصوص کنترل شرایط کرونایی همکاری داشته باشند تا از این بحران عبور کنیم و از کمک‌های مومنانه نیز دریغ نشود.

امام جمعه اراک در ادامه خاطرنشان کرد: از مردم استان مرکزی خواهش می‌کنم طی یک هفته آینده همه مردم و نهادها مراعات کنند تا از این شرایط عبور کنیم، درست است که شرایط در استان تا حدودی خوب است و مراسم‌ها عموماً در فضای باز برگزار می‌شوند، اما باید همکاری بیشتری با متولیان سلامت صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اگر برای امکانات و دارو نیز کمبودهایی وجود دارد حتماً اعلام شود، هر کمکی نیاز باشد حتماً پیگیری خواهیم کرد، اگر حتی یک ریال در اختیار است باید در جای درستی هزینه شود، اولویت امروز کشور و استان، سلامت مردم و واکسیناسیون است و باید منابع را به درستی در این حوزه‌ها صرف کرد.

آیت الله دری نجف آبادی در پایان افزود: همه نذورات ماه محرم و صفر و امکانات نهادهای حمایتی و مجموعه‌های مختلف باید تجمیع شوند و بسته‌های معیشتی خشک تأمین و طبق بانک اطلاعاتی تهیه شده از نیازمندان، بین آنها توزیع شود.


( ۱ )

نظر شما :