آغاز به کار نقاهتگاه تخصصی بیماران کووید ۱۹ در اراک

۲۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۰ کد : ۱۹۴۰۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۲۱۳
نقاهتگاه تخصصی بیماران کووید ۱۹ در اراک توسط سپاه روح الله استان مرکزی به منظور همکاری عملی با کادر درمان و کنترل و کاهش آسیب‌های این بیماری راه اندازی شد.
آغاز به کار نقاهتگاه تخصصی بیماران کووید ۱۹ در اراک

به گزارش وب دا مرکزی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: مجموعه سپاه و بسیج در لبیک به فرمان ولایت فقیه در یک آرایش جدید برای اجرای مقتدرانه و دقیق طرح شهید سلیمانی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و این نقاهتگاه در همین راستا راه اندازی شده است.
سردار محسن کریمی افزود: پایگاه‌های بسیج با محوریت مساجد و ائمه جماعت به پایگاه امداد و سلامت تبدیل شدند و برای اجرای طرح شهید سلیمانی و با رویکرد معنویت و سلامت نقش آفرینی می‌کنند.
وی تاکید کرد: در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) اقدامات حمایتی و پشتیبانی از خانواده‌های متوفیان، آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا و نیازمندان در دستور کار قرار گرفته و برای معیشت و اشتغال آنان تصمیم گیری می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در مدت زمان شیوع ویروس کرونا، ملت ایران در قالب نهضت کمک مومنانه و طرح شهید سلیمانی زیباترین صحنه‌های وفاداری و همدلی را خلق کردند و امروز این روحیه به خوبی برای عبور از مشکلات کووید ۱۹ مشهود است.
سردار کریمی افزود: سپاه و بسیج همواره در کنار مردم هستند و با یاری خداوند و به کارگیری همه ظرفیت‌ها  برای عبور از مشکلات اقدامات لازم را انجام می‌دهند و حماسه‌هایی از جنس ایثار و از خودگذشتگی رقم می‌زنند. 
وی یادآور شد: بیش از ۸۰۰ گروه جهادی در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی برای استان سازماندهی شده‌اند و در چهار محور مراقبت، نظارت، حمایت و واکسیناسیون فعالیت می‌کنند.


( ۶ )

نظر شما :