تشکر رییس دانشگاه علوم پزشکی از مشارکت خوب مردم در نذر سلامت

۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۵ کد : ۱۹۴۴۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۷۴
دکتر سید محمد جمالیان گفت: نذر سلامت جهاد و جلوه‌ای دیگر از شور حسینی داشت.
تشکر رییس دانشگاه علوم پزشکی از مشارکت خوب مردم در نذر سلامت

به گزارش وب دا مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: محرم امسال نیز با جهاد عاشقان اهل بیت و سرور و سالار شهیدان در راه نذر سلامت و خدمت‌رسانی به بیماران و کادر درمان و پرستاران همراه شد.

وی افزود: امسال نیز شهرها و روستاهای استان به مناسبت فرا  رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و ۷۲ تن از یاران با وفایش سیاهپوش شد و قلب مردم هر کوی و برزن این دیار به یاد عشق حسین (ع) تپید اما این سوگواری امسال نیز، رنگ و بوی متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته داشت و همه‌گیری این بیماری و موج جدید آن که تاکنون جان هزاران نفر از هموطنان را گرفته است، منجر شد تا شور حسینی با نذر سلامت همراه شود و مردم، ارادت خود به اهل بیت را با جهادی دیگر تکمیل کنند.

وی خاطرنشان کرد: بدلیل شرایط خاص ناشی از شیوع کرونا در راستای کنترل این اپیدمی و ارائه خدمات مناسب، ۴ غرفه نذر سلامت محرم در سطح شهر راه اندازی شد و تعدادی از مردم در تبعیت از سفارشات رهبر معزز انقلاب با وجود محدودیت های موجود، با رعایت حداکثری مراسمات را برگزار کردند و برخی از آن ها هزینه نذرهای خود را که به صورت پخت غذای گرم یا توزیع چای و مواد غذایی و نظایر آن بود را صرف خرید وسایلی چون ماسک و مواد ضد عفونی کننده و اقلام غذایی خشک کردند و آنها را در  مراکز درمانی، بیمارستان امیرالمومنین(ع) و بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) و.... قرار دادند.

دکتر جمالیان گفت: در این پویش مبلغ حدود ۳۲ میلیون تومان پول نقد و مقادیر زیادی کمک های غیرنقدی به بیمارستان ها جمع آوری شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان ضمن تشکر از همه کسانیکه در این نذر سهیم بودند و شرکت کردند از هم استانی های عزیز خواست تا همچنان با حمایت های خود، مجموعه بهداشت و درمان و کادر بهداشتی و درمانی را یاری نمایند.


( ۱ )

نظر شما :