پزشکان، فرمانداران رشید جبهه سلامت هستند

۰۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۴ کد : ۱۹۴۹۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۹۴
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، پزشکان و مدافعان سلامت را فرماندهان جبهه سلامت برشمرد و روز پزشک را به همه سپید پوشان عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا، تبریک گفت.
پزشکان، فرمانداران رشید جبهه سلامت هستند

به گزارش وب دا مرکزی، بهروز اکرمی در مراسم روز پزشک که در دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد، بیان کرد: در طول این مدت و از آغاز همه گیری این بیماری، پزشکان و کادر بهداشت و درمان تمام تلاش خود را برای صیانت و حفظ سلامت مردم به کار بستند و هر چه در توان داشتند به کار گرفتند.

وی تاکید کرد: مردم همواره قدردان زحمات پزشکان در ادوار مختلف بوده و هستند، اما در این دوران که این بیماری به جان مردم افتاده، به صورت ویژه تر قدر این عزیزان را می دانند.

اکرمی در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه جامعه پزشکی استان مرکزی در این بحران خوش درخشید و با از خودگذشتگی و ایثار و فداکاری های مثال زدنی، صحنه های ماندگاری را رقم زده و در تاریخ ثبت کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی همچنین یادآور شد: به نمایندگی از دستگاه ها و مسئولان اجرایی استان، ضمن تبریک این روز به تمامی این عزیزان، قول می دهم به منظور کاهش مشکلات کاری این قشر تمام تلاشمان را به کار بگیریم.

وی افزود: امیدواریم با کمک و همکاری مردم و البته تلاش پزشکان و کادر بهداشت و درمان، هر چه زودتر این بیماری را پشت سر بگذاریم و آن روز را به جشن بنشینیم.

وی در پایان گفت: هر اندازه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم بیشتر شود، پزشکان و کادر بهداشت و درمان که در خط مقدم این جبهه در حال نبرد هستند، خوشحال تر می شوند.


( ۱ )

نظر شما :