یکی از علت های موفقیت حوزه سلامت، برگرفته از همدلی است

۰۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۲ کد : ۱۹۵۶۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۲۶
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: کادر بهداشت و درمان، خودشان به صورت خودجوش کرونا را مدیریت می کنند.
یکی از علت های موفقیت حوزه سلامت، برگرفته از همدلی است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: خدا را شاکریم که در حوزه های مختلف، بهداشت(واکسیناسیون)، درمان(بیمارستان ها)، غذا و دارو(یکی از کم چالش ترین استان ها)، آموزش و تحقیقات و فرهنگی در حال پیشرفت هستیم.

وی افزود: برای کاهش مشکل دارو و تامین حداکثری آن با تقویت بخش خصوصی نگذاشتیم مردم در این زمینه وارد چالش شوند به طوریکه در بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی حتی خصوصی نیز، سرم و داروهای کرونایی یافت می شود.

وی تاکید کرد: تمام این موفقیت ها ما حصل تلاش تمام همکاران است و پیشرفت در این زمینه با وجود سختی و مشقت های فراوان نشان دهنده تلاش شبانه روزی و زحمات بسیار همکاران در همه واحدها می باشد.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم این فضای همدلی که ایجاد شده و باعث پیشرفت چشمگیر دانشگاه علوم پزشکی است، همچنان ادامه داشته باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین تاکید کرد: علیرغم وجود مشکلات، در مجموعه ستادی نیز تمام تلاشمان را به کار گرفته ایم تا مشکلات پیش روی همکاران خودمان را به حداقل برسانیم و حتی در برخی زمینه ها از جمله دریافتی و غیره و کم کردن و به روز کردن بدهی ها در مقایسه با بخش خصوصی از برخی استان ها حتی تهران جلوتر و از بخش خصوصی نیز به روزتر هستیم.


( ۱ )

نظر شما :